26.05.2018 г., 17:13 ч.

Света около мен 

  Есета » Ученически, Социални, Философски, Други
4091 4 0
1 мин за четене

 Светът, в който живеем е едновременно враждебен, и приятелски настроен. Той ни дава хиляди възможности за реализация и усъвършенстване, но и ни поставя пред редица изпитания.

 Основен приоритет на съвременния свят е технологията. Благодарение на нея ние, хората можем лесно да разговаряме от разстояние, да пътуваме до близки или до далечни дестинации. Технологията ни позволява да получаваме бързо и евтино всякаква информация, което ни помага да се запознаем със света, и да изберем мястото си в него.

 В същото време обаче, прекалената мобилност и желанието за преодоляване на всякакви граници, обезличава националната ни принадлежност. 

 За да запазим разнообразието на човечеството, е необходимо всеки да бъде такъв, какъвто е-различен, уникален и специален.

 Всеки от нас е единствен по рода си. Всеки вижда света различно. Не е необходимо да сме звезди, да сме богати, или да живеем в голяма и силна страна, за да дадем идея, която да тласне света още по напред в развитието му. Затова е важно човек да вярва в себе си и във възможностите си. Хората правим света уникален.

 Така, днес е много по-лесно за нас да реализираме мечтите си. Единственото, което се иска от нас, е да запазим своята идентичност, да не се обезличаваме, а да обогатяваме света чрез своята уникалност.

 

   Моята личност е непозната на човечеството, но света ми дава възможност да покажа на всички коя съм. От мен зависи дали ще се възползвам от дадената ми възможност.

© Yana Nikolaeva Всички права запазени

Вярвайте в себе си и никога не се отказвайте от мечтите си.

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??