27.10.2009 г., 12:24 ч.

Светът - това шарено място, пълно с работа и забавления! 

  Есета » Философски
1704 1 3
1 мин за четене

    Скуката е понятие, изпразнено от съдържание. Всяка дейност може да ни достави радост, стига да подходим към нея така, все едно е най-приятното нещо за вършене (дори и да не е). Много е важна настройката ни към хората и Света като цяло. Ако тя е положителна и вярваме, че нещата ще се подредят, така и ще стане! Има толкова прекрасни дейности, които все още не сме открили. Само защото не сме потърсили достатъчно активно. Те няма как да дойдат сами при нас, ако не ги потърсим! Има толкова качества, които не подозираме, че притежаваме, само защото не ни се е отдала възможност да ги проявим. А тази възможност пак ние трябва да я потърсим, за да я открием.

  "Някои хора възприемат живота като път, други - като мрежа". Добре казано! Има хора, които вървят и гледат само напред и други, които "вървят напред и гледат наоколо с внимание"... До определен етап в живота си човек повече търси, после започва и да намира! Всичко е въпрос на време.

  Понякога една дейност ни завладява дотолкова, че всичко друго губи значение; всичко, което не е свързано с нея, ни изглежда като заместител на живеенето! Никоя дейност не е безсмислена, дори и така да ни изглежда, докато я вършим. Всичко, което правим, ни обогатява по един или друг начин, променя ни. Може ползата от него да се появи след години, но полза винаги има. Отново въпрос на време!...

© Радослава Антонова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??