27.06.2014 г., 20:40 ч.

Свобода 

  Есета » Социални
999 1 0
1 мин за четене

Често хората се подлъгват, че могат да притежават някого. Защо и на кого е нужно това? Защо трябва да притежаваш някого, като просто можеш да го обичаш с цялото си същество? Не случайно съществува лично пространство, в което всеки може да се затвори, когато света стане черен. Това е твоето лично, интимно и скъпо място..само твоето. 

     Ние сме хора. Имаме нужда от любов. Но любовта, от която всеки човек има нужда винаги е различна. Едни имат нужда от обсебваща любов, която кара хората да се задушават един друг - но това им харесва. Други имат нужда от човек до себе си, на когото да могат да се опрат и просто да знаят, че той е някъде там и ще бъде до тях винаги. Трети, дадено им определението "странни птици", имат нужда от свобода. Трудни характери или просто хора, които знаят какво искат и как да го постигнат! Може би твърде наранявани личности, които са сложили "защитната стена" и не допускат хора близо до себе си. Това не значи, че не изпитват чувства, напротив. Именно те са хората дали всичко за някой, изпитвали са най-истинските и чисти чувства, които по една или друга причина не са били оценени. 

Любовта е едно широко понятие и всеки вижда в нея това, от което се нуждае най-много.

     

     

© Мануела Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??