8.02.2012 г., 0:47 ч.

Свободата - дар или бреме? 

  Есета » Други
2112 1 5
1 мин за четене

                  Свободата - дар или бреме?


      Всички искат да летят. Да откриват, да чувстват, да бъдат щастливи. Но в свят като днешния, където хората са машинизирани, където всички бързат, без да знаят къде отиват, където всички са еднакви, да бъдеш свободен в повечето случаи означава да бъдеш различен. Защото свободният гледа на нещата под друг ъгъл, защото свободният открива в сивото нюанси на бялото, а за окования черните краски са ежедневие. Защото човекът, готов да поеме рискове като търси нови пространства, е считан за странник.

      И така, свободата е дар, защото е ключът за портите на истинското щастите. Но е и бреме, защото бидейки свободен, рискуваш да се осъдиш на самота.

      Но все пак свободата е избор. И ние решаваме дали да се откажем, или да рискуваме всичко, за да получим безкрайността.

© Мария Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Ена, благодаря много за хубавите коментари. В момента работя по нещо доста по-различно от досегашните ми творби, но не знам кога ще стане готово. Надявам се скоро, защото и аз искам да видя какво ще излезе от него :D
  • Много ми хареса - кратко, точно, вярно, ясно...
    Изцяло подкрепям авторката!
    Искрени поздрави!!!


    Къде си?
    Очаквам още хубави творби

  • Искрени поздрави!!!Никога не е сам - винаги има още някой.А любовта
    мисля, че си дружи със свободата.За заробваща любов ли става дума?
    Все пак, човек се влюбва в някой, с когото има нещо мъничко, но съществено- общо. По принцип не споря- и в случая!!!Wali/Виолета Томова/
  • Еми... аз говоря за вътрешната свобода, която не зависи от любовта.
    Иначе всичко е строго индивидуално. Не съм се влюбвала, но ако наистина обичаш някого и не искаш да съжаляваш за решението си, според мен трябва да избереш любовта. А и смятам, че любовта е също, до някаква степен, свобода.
  • Разсъжденията са интересни, но мен ме интересува и следния въпрос.
    Ако човек трябва да избере между свободата и любовта, кое би избрал, но безусловно без увъртания.И дали ще съжалява за избора си след време.

    Поздрави.
Предложения
: ??:??