28.12.2007 г., 8:58 ч.

Свободата на моята душа и тяло 

  Есета » Лични
2179 0 1

Какво искам ли? Искам свобода, искам свободата сама да взимам решенията и това, което е най-добре за мен. Искам, ако и като сгреша в нещо, не да обвинявам другите, а да обвинявам себе си. Искам един ден, когато имам мои собствени деца, да не ме мразят за това, че не съм им позволила да изживеят живота си по свой собствен начин. Искам да изживея живота си така, както си мечтая, а не когато стане прекалено късно да мечтая за своя неиживян живот. Не мисля, че това, което искам и за което мечтая е прекалено много. Защото няма нищо лошо в това да искаш да живееш, все пак нямам сто живота. Имам само един, но този един ще бъде изживян истински и свободно.

Искам!

 

© Любима Лазарова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Досещам се откъде идва поводът за написването на това есе! Сигурно нещо не са ти разрешили родителите. 18 години са и много и малко. Свободата, мило момиче идва с ОТГОВОРНОСТТА. В момента твоите родители са отговорни за тебе. Ако можеш да си позволиш бремето на отговорността, моля!
    А иначе, добре дошла в този сайт!
Предложения
: ??:??