22.09.2012 г., 13:09 ч.

Сърцеразбивачкa 

  Есета » Любовни
1466 0 0
1 мин за четене

Скъпи сърцеразбивачо,
това е поредното писмо, което пиша до теб. Писмо, което никога няма да изпратя, защото нямам смелост. Писмо, което ти никога няма да прочетеш, за да разбереш как се чувствам след всичкото това време.
Ти беше първият, в който се влюбих истински. Първият, на който се доверих напълно, и поредният, който ми разби сърцето. Разби го на толкова малки парчета, че след всичкото това време аз все още не мога да ги събера, за да се почувствам отново цяла и да мога да обичам. Да обичам някой друг, който няма да ми разбие сърцето. Имах тази възможност, но всеки път като го погледнех, виждах теб...
Знаеш ли от какво ме беше страх? От това да се превърна в нечия сърцеразбивачка... аз съм свикнала да ми разбиват сърцето, но не вярвах, че някой ден бих направила нещо подобно...
Ти... да, ти си виновен за всичко! От самото начало знаех, че между нас няма да се получи, но тайничко се надявах да стане. Надявах се, че ти също можеш да обичаш истински, но, уви... грешала съм. Накара ме да се влюбя в теб, а след това си тръгна и ми разби сърцето. Остави ме сама в мрака. Дълго време се опитвах да намеря светлината, за да мога да продължа напред, и точно когато го бях направила, ти отново се появи... разби и без това вече разбитото ми сърце. Разпръсна всички части отново, но този път го направи така, че никога да не успея да ги събера. Точно когато си мислех, че никога няма да намеря някой, който да ме обича, се появи той... помогна ми да се почувствам отново цяла, но естествено ти трябваше да развалиш всичко. Това си ти... сързерабивач, който не може да понесе факта, че някой може да бъде щастлив без него. Аз бях щастлива... за момент. Но след това ти и твоите сини очи се появихте и развалихте всичко... Ти си виновен, за това, че сега аз също съм сърцеразбивачка. За това, че съм кучка, която копнее за деня, в който ще ти върне всичко. Ще ти го върна тъпкано, обещавам! Повярвай ми, че ако някой ден имам възможност да те нараня, бих го направила, без дори и да ми мигне окото!
Но помни, сърцеразбивачо, ти създаде това чудовище и сега то ще те съсипе!

© Аниса Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??