22.10.2016 г., 23:45 ч.  

Тип музика за всеки вид човек 

  Есета » Философски, Лични
1124 4 2
2 мин за четене

Тип музика за всеки вид човек

 

   В ден днешен ако потърсим в интернет израза "видове музика" ще намерим разнообразие от резултати.

Модерна музика, поп музика, класическа музика, рок, метъл, латино, рап, диско, народна, градска и много повече. Всъщност - Има ли ограничение за създаването на отделен музикален стил? Отговорът е прост: не.

   Тъй както няма ограничения за развитието на човека от добра и лоша страна, така и музиката е непрекъснат процес, иновативна, издържаща във времето с тази разлика, че музиката е всичко, което ни прави поне малко по - добри и сама по себе си тя не може да бъде лоша. Тя е едно от най - античните изкуства! Някои хора, учени, музиканти мислят, че тя почти или толкова антична колкото човека. Други мислят, че тя е дори по - антична от нас, че принадлежи на Вселената, на Бог, на други животи и цивилизации, на животните. Например китовете пеят, но и професори и музиканти, не могат да ни кажат за какво пеят. И защо е така? Защото музиката ни говори само със чувства, чувства във нотите, в мелодията, в думите, в делата, в танца, в текста, в инструмента, в гласа, във сълзите, в болката, в радостта.  

   Разнообразието от стилове и жанрове, които съществуват в света, във всяка страна, във всеки град, във всяко село, дори във всяко семейство е огромен. Затова може да се каже, че за всеки вид  човек има и отделен тип музика. И защо е така? Защото музиката е вид революция за всеки човек!
Не са малко тези, които се радват на концерт на Бетовен, седнали тихо в операта. За другите истина е популярната и градска музика, защото е думата на народа. За трети пък е скучно да се ограничават само с един стил музика и един ден могат да слушат Моцарт, а пък на следващия - Еминем! Четвърти обичат в една песен да се смесват различни стилове, а пък пети обичат всичко това. Защото Музиката е изкуството, което отразява напълно състоянието на душата - тъжно или щастливо. Тя ни спасява! Тя ни краси и прегръща! Както за тези, които я слушат, така и за тези, които я създават. Музиката е дар слово и душа даден на всеки един човек, още с появяването му, както Любовта и Живота!  

:)

 

© Лили Вълчева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??