20.03.2015 г., 0:10 ч.

Толкова е просто, а НИЕ не се научихме 

  Есета » Социални
1552 1 0
2 мин за четене

По света има толкова много болка, завист и злоба. Тъжно е... Любовта и искреността са пред изчезване, но ние, хората имаме силата да променим това. Притежаваме сила, която може да преобърне света! Нашият свят може да стане по-добър, но това зависи от нас, а не от някой друг. 

 Можем да живеем в прекрасен свят. Трябва само да променим нещата, но промяната започва от нас самите. Ако си променим начина на мислене и спрем войните, всичко ще е различно. 

  Вместо да убиваме и измъчваме хората и животните, можем да подадем ръка на нуждаещ се или да спасим една животинка от улицата. Спасявайки животинката, която иска само любов и топлина,ние научаваме един важен житейски урок. Урок, който ни учи на човечност, любов и съпричастност. 

  Светът има много, но няма достатъчно за алчността на хората. Нашата Земя има много прекрасни места, но Тя умира и ние не правим нищо, за да я спасим. Макар и да си отива, Тя продължава да ни дарява с прекрасните творения на природата. 

  Нека я направим по-добро място за живеене. Нека я дарим с нашата искрена любов. Нека Тя почувства загрижеността ни към нея. 

  Земята умира... И ние не правим нищо за нея. 

  Харчим повече, отколкото ни трябва. 

Полюсите се топят и ние продължаваме да гледаме отстрани, без да правим нищо. Ние я изтощаваме все повече и повече, с всеки изминал ден.

Тя страда... Страда заради нас. Ние сме причината за нейното страдание. Макар да знаем това,ние продължаваме да бъдем същите егоисти. Защо? Ние сме едни алчни, егоистични и лицемерни създания, които не оценяват това, което имат и с всеки изминал ден ставаме все по-нагли.

  Нека променим отношението си към нашата МАЙКА. Нека я обичаме повече, нека се грижим за нея. Промяната започва във всеки един от нас и направим ли първата крачка към нея, ние ще променим света завинаги. 

Има толкова красиви неща, които всеки ден подминаваме. 

  Нека помогнем на стареца, който седи и проси, за да си купи къшея хляб, з  да излъже стомаха си. Да се усмихваме повече, това определено ще промени нашия и деня на някой друг. Да се обичаме ! Толкова е лесно, а така и не се научихме на това. Доброто изчезва, а ние го забравихме. Забравихме, какво е да обичаш и да бъдеш обичан. 

  Време е! Време е да променим нещата. Хора, стегнете се и се замислете. Земята си отива. Тя е към своя край... Никой не е вечен, но нека направим всичко по силите си , докато сме тук. Да дадем всичко от себе си, за да направим нашия живот по-добър. 

  Да се обичаме, защото е казано още преди много време, че любовта ще спаси света. 

© Боряна Тодорова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??