13.09.2006 г., 0:48 ч.

Това е за теб... 

  Есета
1995 0 0
25 мин за четене

Здравей! Това съм азтвоето малко момиче, онази, която свенливо те гледа зад ъгъла, онази, за която си единствен, оназивлюбената.

Здравей! Забеляза ли ме? Сега съм красива само за тебсмисъла на живота ми!

Помниш ли ме? Аз никога няма да мога да те забравя, не мога да спра да те желая и обичам. Защо ме гледаш така? Странно е, но е истинада, обичам те! Обожавам всичко в теб- погледа, устните, косите тити си моят идеал, моята цел. Дълго търсех човек, в когото да намеря онази искрица в очите, онзи трепет в сърцето, онова разбиране, което цял живот не открих в никого. Но срещнах тебти бе всичко, което желаех и за което мечтах.

     И ето ме тук, до теб. Дойдох, за да ти кажа, че ти си моят номер едно. Този, който цял живот търсех. Обичам те и вече няма да се крия зад ъгъла, няма да се страхувам да те погледна в очите. Нека бъда твоят подарък,  твоят подарък, твоята малка валентинка. Позволи ми да те погаля, да те покоря! Позволи ми да ти покажа истинската любов! Аз съм за теб, само за теб. Вземи ме ... твоята малка валентинка!

© Надя Стоянова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??