5.08.2007 г., 20:49 ч.

Това, което ни прави различни и понякога безразлични - 1 част 

  Есета
1850 0 0
1 мин за четене
Това, което ни прави различни и понякога безразлични


ЗА ТЕЗИ, КОИТО ЩЕ ЧЕТАТ ТЕМАТА НА ЕСЕТО, ДА ИМАТ ПРЕДВИД, ЧЕ Е РАЗДЕЛЕНА НА ДВЕ ЧАСТИ!!!

1 ЧАСТ

Малцина хора или човеци, ако мога така да кажа, си задават този въпрос, който и аз самия си задавам: Какво е това, което ни прави различни и защо сме безразлични? Въпрос с индивидуални отговори. Ето, аз как бих отговорил на този въпрос.
Различни сме по няколко показателя:

Първи показател - външността, човешката визия.
Втори показател - вътрешните белези: характер, манталитет, поведение, общуване, мислене.

Всичко това, като се комбинира като едно цяло, дава ясна илюстрация  на индивидуалната психологическа рамка на човека, т.е. всеки човек притежава своя лична психология, която се явява като психологическо досие, в което са описани характерните за него данни - упоменати по-горе във втори показател. Именно по тези данни човек е различен за околните около него.
Когато в течение на времето, в което хората се "сблъскват" един към друг, за да се опознаят, да разкриват своите психологически досиета, това различие започва постепенно да се разпада. Защо? Затова, защото започва да се развива зародишното развитие на противоположното на различие - безразличие.


КРАЙ НА ПЪРВА ЧАСТ

© Пламен Дилов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??