13.07.2008 г., 20:31 ч.

Вариации 

  Есета » Лични
987 0 0
1 мин за четене

"... Какво да кажа, заложено е дълбоко в мен. Сакрално е. Смущаващо е да се опитваш да обясниш нещо необяснимо, което е и дълбоко интимно. Затова не искам да говоря глупости на тази тема."

Методи Савов, интервю със заглавие "Алпинизмът е нещо сакрално", публикувано на 22 май 2008 от Мария Спирова, БТА в сайт "Вертикален свят"

 

   Стъпки по мократа плажна ивица. Силен морски бриз. Шум на морските вълни пред буря. И... спомен за Синеморец - дъждът, който заваля - Велека примамваше, но дъждът се свря под плажния чадър, който купихме, за да се пазим от неумолимостта на слънцето...

   Пътуваме с маршрутката към Варвара. Сакрално селце - за мен. "Смущаващо е да се опитваш да обясниш нещо необяснимо..." Да, липсват думи. Мога само обикновени думи да кажа. Или да мълча. Или да ми се струва, че всичко е странно обикновено и скучно даже. Или да се усмихвам глуповато и да говоря глупости...

   И ето - вървя по улиците на Ахтопол с най-близките си хора - и се чудим! Как може тази улица например, да се казва "Черно море" - някак твърде обикновено. Но пък логично. Няма да се казва "Витоша", я. Или самият Ахтопол - някак, твърде обикновен, и прозаичен...

   Връщам се. А ти, ти композираше музика. В съня ми. Чувах музиката - страхотна беше..."Смущаващо е да се опитваш да обясниш нещо необяснимо, което е и дълбоко интимно. Затова не искам да говоря глупости на тази тема."...

© Нели Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??