5.08.2018 г., 1:49 ч.

Вечността е за любящите души 

  Есета
628 0 0
3 мин за четене

„Любовта е дълготърпелива, пълна с благост, любовта не завижда, любовта се не превъзнася, не се гордее, не безчинства, не дири своето, не се сърди, зло не мисли, на неправда се не радва, а се радва на истина; всичко извинява, на всичко вярва, на всичко се надява, всичко претърпява.’’ (1 Коринтяни 13:4-7)

Това е заветът, който Бог ни дава за любовта. Такава е Неговата любов, такава трябва да бъде и нашата любов. Божието царство се печели чрез любовта, която ние имаме в нашите души. Ако имаме любов към Бога и помежду си, значи сме Христови. Вечността или Божието царство обещани от Бога са наистина за любещите души, защото там обитава Бог, а Той е любов.

А каква трябва да бъде една любеща душа? Тя трябва да е себеотрицателна, да умре за себе си и да живее за другите около нея. Любещата душа не осъжда, дори и да си виновен, а прощава. Тази душа дава надежда, когато вярата на някого е отслабнала, привдига те, когато си паднал, плаче с тебе, когато си тъжен, радва се , когато си щастлив, тя не наранява, а утешава.

Вечността е за любещите души , за кротките и смирените по сърце.Бог е решил да възнагради такива души с Вечността , за да не се губи никога любовта , защото тя е от Бога и за Бога.Истински любещите души имат Бога у себе си и търсят доброто в другите.Любовта е чувството , което ще съществува вечно.Тя е равна на простителност. Който обича , той и прощава , както Словото казва за Сина : „Защото Бог не проводи Сина си на света , за да съди света , а да бъде светът спасен чрез него.’’ ( Йоан 3:17) За да бъде светът спасен или още опростен.Самият Бог , Който е любов , реши не да съди грешните люде, а да ги спаси.От любов Той прости и така даде пример и на нас.Ако имаме у себе си любов ще прощаваме.чрез прошката си Бог ни отвори вратите за Вечността и който обича , както Бог иска , той ще пребъдва във Вечността.

Там , където е Вечността , там е и Бога , а тя се обитава от Създателя и любещите го души.А в душите , в които няма Бог , няма и любов.Те имат друг господар.Това са души осквернени от покварата на този свят , нямащи у себе си онази обич , която имат любещите души в Бога. Не за тях Бог е подготвил онази Вечност , която е готова за Неговите.Нелюбещото сърце не прощава , а държи сметка за зло , то не може да утешава , да помага.Студенина има само в него.Нелюбещите души са синове на мрака , а любещите души са синове на светлината.

Имаш ли любещо сърце?Ще наследиш ли Вечността?Кой обитава в твоето сърце?Ако имаш любов към Бога и ближните , то ти имаш любеща душа , която състрадава , имаш радост в Господа и Божията светлина грее в теб.Ти живееш в Бога и Той пребъдва в теб , ти ще имаш Вечността тогава , която ще прекараш в Божието присъствие и любов. Ако усещаш , че такава любов не живее в теб , то пожелай да я имаш , поискай Бог да влее в теб своята любов , да те научи да обичаш и прощаваш , както Той ни обича и прощава – безусловно такава любов ще имаш винаги Божия мир.

© Николина Барбутева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??