28.02.2007 г., 0:03 ч.

Войната 

  Есета
21509 0 1
1 мин за четене

                                                               Войната
                                                                  (Есе)
                                                                                                     "Замисляли ли сте се защо
                                                                                         писатели, художници, музиканти
                                                                                            от всички времена са създавали
                                                                                                                   творби за войната?"

Войната е едно безумие, ненужно и изпепеляващо кръвопролитие. Тежко изпитание за цял народ.Гибел за стотици хора и малки деца.Погубване на надежди и мечти.Войната е време на пронизваща болка и остри куршуми, които отнемат човешки животи.Тя погубва свободата на млади мъже и жени, оставя стари родители.Замисляли ли сте се какъв ще е живота, ако няма войни?Страданията ще намалеят, хората ще изхвърлят от себе си злото и зависта, светът ще се превърне в най-святото за всеки човек.Доброто ще дойде отново на власт и всеки следващ ден слънцето ще изгрява с усмивка над света, защото ще знае, че народът не мисли за война и живее свободно и спокойно.Хората ще имат права, които да могат да използват и благодарение на тях да живеят свободни.Надеждите и мечтите, отново ще проникнат в душите им и ще изпълнят сърцата им с любов и доброта.Има ли изход от това нещастие? Никой няма да успее да сложи край на вечната борба за надмощия.Дори най-вездесъщия човек не може да доведе вечния мир. Войната е зло, което ние хората сами си причиняваме.

 

© Гергана Минева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • По нищо не личи, че е есе. Цапнала си един абзац и наречено есе. Идеи има, но са недоразвити. Започваш с една идея изречението, завършваш го с друга... . Не знам как си имала смелостта да качиш това нещо в сайт. Според мен има още доста да работиш.
Предложения
: ??:??