8.03.2013 г., 11:11 ч.

Всеки ден е празник 

  Есета » Други
1498 0 1
1 мин за четене

 

          Честит Празник на всички дами, които празнуват този ден... както и на тези, за които днес е още един ден, в който да се чувстват желани, обичани и обсипани с внимание от мъжка страна.

Нека днес е още един повод да разберете, че сте специални за онези, които са много близко до вашата душа. Онези, които всеки път карат сърцето ви да затупти силно, когато ги чуете и видите... усещайки присъствието и вниманието, с което се отнасят към вас. Защото истината се крие в отношението, подхода и добронамереността в намеренията между хората. Няма нищо по-хубаво от това да знаеш, че за някой ти си нещо голямо, истинско и любимо! Тогава празникът е в сърцето ти, любовта и желанието, с което го правиш, те превъщат в преносител и получател на всичко хубаво, което заслужаваш да усетиш. И разбереш, че обичта е тази, която прави празника в сърцето ни - с нейната сила, вяра и преданост!

   Искрено Ви пожелавам, празникът да няма определен ден или час - той да бъде колкото е възможно по-често, докато се превърне във ваше ежедневие, така че да се чувствате винаги щастливи и желани! Точно от тези, които ви заслужават!

© Сед Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??