23.12.2012 г., 22:35 ч.

Вярата 

  Есета » Други
2168 0 1
1 мин за четене

    Утре вечер е Бъдни вечер. Да разлюлеем коледни звънчета и да събудим вярата у себе си. Най-сладкото чувство, което ни кара да се чувствуваме щастливи и блажени.

      Когато изпълня с вяра сърцето си, съм безкрайно щастлива. Все едно, че съм в прегръдките на моя Бог. Леко ми е. Ако можех, бих полетяла. Силна съм. Не се страхувам от нищо и от никого. Знам, че имам закрилата на моя Бог, който ме пази и обича.

       Вярата е многолика. Може да вярваме в себе си, в приятелството, в любовта, в живота, в щастието и късмета. Но всички тия разновидности са проявления на Бог. Защото Бог е навсякъде и във всичко.

       Вярата ни изпълва със светлина и ни кара да чувствуваме Христовото присъствие у себе си. Утре вечер голяма част от човечеството ще празнува раждането на тоя велик Богочовек, който дойде, за да ни научи да се обичаме, да вярваме в Бог и себе си, като ни покаже, че животът е вечен и смърт няма. Че наречената от нас "смърт" e само един полет на духа към Вечността. "Ако имате дори зрънце вяра, и планина бихте преместили" - казва Иисус. И още "това, което правя, можете и вие, че и повече".

         Вярата е огромна и безкрайна сила. Тя прави чудеса. Нека не приспиваме вярата в сърцата си. Нека вярваме безусловно във всичко и ще бъдем щастливи. Всъщност това е смисълът на човешкия живот. Нека човешкият род и светът да бъдат вовеки. Нека утре вечер си намислим красиви желания и те ще се сбъднат. Така да бъде!

           Честито Рождество Христово, мили мои братя и сестри по перо!

© Диана Кънева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??