13.10.2007 г., 11:05 ч.

Вътре 

  Есета
1417 0 4


Скоро се возих в градският транспорт. Беше вече късно, хората се прибираха от работа. Вгледах се в лицата им, повечето бяха тъжни, умислени, уморени... усмихвайте се повече! Влизаш в рейса, сядаш. Поглеждаш хората до, зад, около теб и няма нито една усмивка, нито едно щастливо лице... Животът е тежък, да, животът е труден, да, така е, но само ако ти го създадеш такъв, ако позволиш в твоята реалност той да бъде изпълнен с трудности и вечни проблеми, ако се оставиш негативизмът да те залее, ако позволиш на готовите модели да се наместят в съзнанието ти и да определят реалността ти, Твоята реалност. Усмихвайте се повече. Вгледайте се в себе си, открийте това, което ви прави щастливи, правете само нещата, които ви доставят удоволствие, живейте позитивно, визуализирайте си само хубави неща и ще видите какво чудо всъщност е животът, какъв Бог е всеки човек в собствената си реалност, колко много може да израстнете и да продължите да израствате. Усмихвайте се повече. Заразете околните с позитивма си, но не го натрапвайте, защото човек може да бъде променен от друг, само ако го допусне. Усмихвайте се повече.

 :)

© Александър Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • "Усмихвайте се повече."
    .................................................................
    Много ми хареса есето ти, съдържа мъдро и актуално послание!
    Усмивката е най-ефективното средство за преодоляване на депресията.
    Тя разтоварва и жизненоважни органи започват да работят по-добре,
    тя укрепва имунитета. Когато се усмихваме човешкият организъм
    произвежда ендорфини, хормони на щастието.
    ПОЗДРАВИ! (6+) БЪДИ!
  • АЗ СЪМ БИЛ СВИДЕТЕЛ И НА ПО ГРОЗНИ СЦЕНИ-ТЪЖНО ! КОЛКО МОЖЕ ПОВЕЧЕ ХОРА ТРЯБВА ДА ПРОЧЕТАТ ТОВА ТВОЕ ПРОИЗВЕДЕНИЕ ! БРАВО!
  • Така е.. всичко зависи от нас.. Колкото и а се оправдаваме с други външни фактори.. все пак ние определяме емоциите и настроенията си.. Ако човек иска да бъде щастлив , той ще бъде !
  • Много оптимистично настроено произведение ... Евала! ^^
Предложения
: ??:??