29.04.2007 г., 14:18 ч.

Вътрешният човек 

  Есета
1451 0 0
1 мин за четене
                                          Вътрешният човек

  Вътрешният човек е непознатият човек у всички нас,човекът на дълбоките емоционални преживявания,на скритите страсти,на непроизнесените болки и желания.Много хора дори не подозират за богатствата и възможностите на този вътрешен човек,те са увлечени в своите близки цели,в текущите си дела.Делникът е точно това-място,където ''външните'' хора се суетят в смешните си тревоги.Именно тези хора не са способни да осъзнаят наличието на други хоризонти и мащаби у себе си.Изводът е,че ''вътрешният човек'' трябва да бъде открит,образно казано-да бъде събуден за живот.Това именно означава прочутият  повик да се открие човекът,който по принцип,разбира се,си съществува.Тук става дума за един човек,който е скрит зад социалната си маска и зад собствената си душевност.
  Но как да се открие този човек,как да се стигне до него,когато животът непрекъснато нагласява маските и пречи на лицата да се появят?Има начин,стига да го потърсиш.Основното средство е силата на духа,волята за живот.Само така можеш да постигнеш някаква друга форма на свобода,която никакви житейски успехи и социални престижности не могат да ти дадат.
  Много мощно е влиянието на философията на Фридрих Ницше.Именно силният човек може да се пребори с ограниченията,които му налага действителността,той е в състояние да я ''прозре'' и да престане да се интересува от нейните закони.За да откриеш себе си,трябва да промениш преди всичко погледа си,да гледаш не в близкото,а в далечното,защото вътрешният човек същестува,нещо повече.Той чака да бъде открит!

© Ме Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??