5.07.2011 г., 19:10 ч.

Възползвай се от творческата сила на своята мисъл 

  Есета » Други
1171 0 0
1 мин за четене

Всяка година помагам на баба си, като ù бера една определена билка от гората. През последните няколко години все се случва така, че я бера на едно и също място и ходя по няколко пъти, и качеството на билката на това място не е кой знае колко високо.

       И ето, времето за беритба настъпи и през този сезон. Обаче нещо в мен ме подтикна този път да действам  по различен начин.

       Напомних си за някои свои истини, които прилагам от известно време: „Поискай и допусни поисканото да дойде при теб и ти да бъдеш насочен към него от Вселената. Мисълта има творческа сила. Ако очакваш нещо, то ще стане по силата на Закона за привличането.”

      Казах си: „Хубаво, какво искам? Искам да набера наведнъж достатъчно количество от билката за баба си. Искам качеството ù да бъде добро и искам да ми е приятно, докато върша тази задача.”

        След това се запитах как вътрешно да допусна това да ми се случи и как да си позволя да бъда насочен от Вселената към осъществяването на намерението си.

       При което получих един интуитивен импулс, който ми подсказа просто да оставя този въпрос засега настрана и когато му дойде времето, нещата ще се получат от само себе си. Така и сторих.

       След около десетина дни спонтанно реших да се разходя до едно свое любимо местенце сред природата, което не бях посещавал от зимата. След като го направих, пак спонтанно ми хрумна да мина по друг маршрут към вкъщи.

       Какво стана? Ами този маршрут минаваше през една местност, която се оказа буквално претъпкана от въпросната билка. Качеството ù беше отлично.  На другия ден се върнах и напълних цяла чанта за нула време.

        В този момент почувствах как Вселената изпълнява намеренията на хората. Когато човек поиска и се отпусне, и  се довери на процеса, докато се вслушва в интуицията си, той се озовава на прага на сбъдването на желанието си.

       Почувствах как Вселената по много нежен начин ме отведе до това, което бях поискал, но и не само –  Тя също ми даде поредното доказателство, че Нейните Закони  наистина работят в наша полза, когато съумяваме да си послужим с тях.

      

© Иван Аршинков Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??