15.07.2015 г., 20:06 ч.

За хората на изкуството и творческият процес II 

  Есета » Философски
1211 0 2

    Творчеството - то дава отговор на много въпроси, които непрекъснато си задаваме; лекува много духовни "болежки", "лек" за които дълго и безуспешно сме търсили; "противоотрова" е срещу лошотията на света... Творчеството ни дава упование, кураж и надежда в най-черните ни мигове, когато никъде другаде и в никой друг не сме успели да ги открием. Чрез творчеството намираме себе си, след като дълго сме се "търсили", и то най-вече там, където "не сме"... Дава ни сили да устояваме на клеветите и омразата, на злобата и завистта, насочени срещу нас.

  От творчеството е започнало всичко и на него се гради всичко! Не случайно и Бог бива наричан Творец! Ако искаме да сме по-близо до Бога, трябва непрекъснато чрез творчеството да се развиваме и да усъвършенстваме уменията си в различни области. Както е казал Стоян Михайловски: "Бог не е създал човека съвършен, създал го е Усъвършаем, поверил му  е дело незавършено с поръка да го завърши!"...

© Радослава Антонова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Росица! Много верен цитат!
  • "От творчеството е започнало всичко и на него се гради всичко! Не случайно и Бог бива наричан Творец! Ако искаме да сме по-близо до Бога, трябва непрекъснато чрез творчеството да се развиваме и да усъвършенстваме уменията си в различни области. Както е казал Стоян Михайловски: "Бог не е създал човека съвършен, създал го е Усъвършаем, поверил му е дело незавършено с поръка да го завърши!"...
    Поздравления за това есе!
Предложения
: ??:??