4.11.2007 г., 16:33 ч.

За моята невероятна братовчедка 

  Есета » Други
11484 0 3
1 мин за четене

Ще ми се да напиша нещо за едно момиче, което винаги е било до мен... и това е братовчедка ми. Тя ми е като сестра! Когато съм имала нужда от нея, тя винаги е била насреща. Карали сме се много, но винаги сме се сдобрявали. Преживели сме много заедно... преодоляли сме всички спънки по пътя ЗАЕДНО. Не мога да опиша колко много я обичам... Надявам се тя да го знае. Аз ще продължавам да й го показвам! Имало е много моменти, в които съм чувствала, че нищо няма значение и че няма смисъл моето съществуване, но тя... тя винаги ми е помагала да преодолявам тези моменти... и ми е показвала, че всъщност животът е прекрасен и чара му е в това, че е труден и именно това го прави още по-интерсен. Тя намери любовта и аз съм много щастлива за нея. Бих направила всичко само и само да е добре... Не мога да си позволя да я изгубя... искам я винаги до себе си... тя е моята сестра, която винаги ще обичам, която винаги ще ми липсва, когато не е до мен. На нея винаги мога да се доверя... Знам, че винаги ще ми помага и винаги ще е до мен... Невероятен човек е Олинка... Обичам я прекалено много, за да я изгубя!Forever together! :)

© Лидето Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Цвети,благодаря ти за милия коментар.
  • Много трудно се научаваме да казваме на някой, че го обичаме. Учеха ни да сме силни, твърди, да не се лигавим и пр....А толкова е важно да казваме на любимите си хора, че ги обичаме. И е толкова просто. И в същото време - трудно, понякога... А любовта има много измерения. Към майка, към сестра, към дете, към любим човек... Знам, че повтарям истини, известни от както свят светува... Обаче ние много често ги пренебрегваме и се сещаме, когато вече няма смисъл, късно е или просто човека отсреща няма нужда вече от нас...
    Поздравявам те преди всичко за зрелостта, въпреки твоите "само" 13 години..., да споделиш нещо толкова градивно и хувабо.
    Поздрав!
    Успехи!
  • Аз съм братовчедката...Благодаря ти!Нямам други думи,освен това,че много те обичам и ще съм до теб до когато мога!
Предложения
: ??:??