22.06.2010 г., 10:59 ч.

За него - несбъднатия сън 

  Есета » Лични
2525 0 1
1 мин за четене

Всеки път, когато те погледна, виждам в очите ти целия свят. Всеки път, когато те докосна, усещам как цялото ми тяло изтръпва. А когато устните ни се слеят, въздухът ми спира и за миг сърцето престава да бие...
Всичко в теб ме подлудява! Погледът, усмивката, устните, тялото, допирът, ароматът... всичко!!!
Със всеки миг, прекаран с теб, все повече те желая. Със всеки допир, все повече искам да те докосвам. Със всяка целувка, все повече искам да те целувам... Искам теб. Искам да си мой. Да те усещам непрекъснато до себе си. Ароматът ти да се набие по кожата ми. Страстните ти целувки да се разхождат по тялото ми. Огненият поглед да гали очите ми...
Не знам как се случи, какво стана? Как попаднах в клопката на любовта?
Никога не съм предполагала, че ще те желая толкова силно, че ще заспивам и ще се събуждам с мисълта за теб. Че ще живея ден за ден, само защото знам, че утре ще те видя пак...
Никой не е успявал да завладее и сърцето, и ума ми. Но ето, че ти успя! Бавно и неусетно влизаш под кожата ми и караш всяка частица от мен да те желае...
Ако това наистина е любов, бих я определила като най-красивото чувство, но и като най-голямата болка...
Защото щом съм до теб, се чувствам истинска и невероятно щастлива. Но когато те няма, цялата тази приказка се превръща в кошмар. Влизам в реалността и виждам, че може би никога няма да сме заедно и едва ли някога ще мога да ти кажа това, което изписвам тук... Защото филмът си е филм, но е просто криминален!...
И все пак знам едно - ОБИЧАМ ТЕ!!!
Завинаги ще си останеш момчето-мечта. Човекът, на който бих посветила дните си, защото ти ме караш да се чувствам жива!!!!

© Кристина Иванова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • А знаеш ли,че някои филми са правени по истински събития?!
Предложения
: ??:??