22.07.2010 г., 22:01 ч.

Забогатяване 

  Есета » Други
1324 0 0
1 мин за четене

Една жена прочела в някаква книга, че нашите мисли се материализират. Авторката на книгата майсторски описвала процесите на проявление, чрез примери от своя живот, както и от живота на свои приятели. Също така, авторката на книгата предложила един метод, чрез който желанията ни се сбъдват. Той бил следният - взимаш едно утвърждение или група от утвърждения със сходен характер и започваш да си ги повтаряш. Започваш да ги разиграваш в съзнанието си достатъчно много и достатъчно често, докато не ги почувстваш живи. Сякаш това, за което мечтаеш или желаеш, ей сега ще се случи. И когато стигнеш до този момент получаваш хрумване или интуитивно прозрение, което ти казва какво да сториш, за да стигнеш до това, което искаш. И действието, към което си приканен, те кара да се чувстваш блажено.

   Жената, която се запознала с предложения метод, доста се ентусиазирала.  И, тъй като това, което искала на този етап, било повече пари… избрала си няколко утвърждения и започнала да си ги повтаря неуморно. Представяла си как към нея валят пари. Казвала си, че изобилието се лее в живота ù. Казвала си, че забогатява и се чувствала богата.

  През един от следващите дни минала покрай една банка. Навела си главата към земята и там намерила банкнота от сто лева. Взела ги в ръцете си, щастлива от доказателството, което току-що получила в подкрепа на своите утвърждения. Портиерът на банката, който бил близо до нея, се приближил и ù казал, че днес през това място са минали стотици хора и никой не видял банкнотата. Казал и също, че той я бил видял, но си мислел, че е листче хартия и сякаш нейното появяване превърнало листчето в банкнота. 

    Това ме навежда на няколко неща. Нашите мисли имат магнетична сила, която „превръща листчетата в пари”. Нашите мисли имат магнетична сила, която привлича към нас това, за което сме ги изпратили към Вселената. Би било мъдро от наша страна да мислим за това, което искаме да получим или да изживеем.


© Иван Аршинков Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??