19.11.2005 г., 15:18 ч.

Защо? 

  Есета
1616 1 5
Защо?Защо по дяволите става така?
Защо никой не ме разбира?
Защо никой не се интересува от чувствата ми,от това,което искам?
Защо никой не го е грижа за това,което е в сърцето ми?
Защо всички си мислят,че всичко ми е наред?
Защо,по дяволите,никой не доиде и не ме попита как съм,но да е загрижен за мен,а не да иска нещо?
Защо никой не вижда,когато имам проблем?
Защо никой не идва до мен и простичко да ми каже:Можеш да разчиташ на мен за всичко?
Защо всички за правят на мои приятели,а всъщност говорят зад гърба ми?
Защо,мамка му,всички се бъркат в живота ми,когато не трябва,а когато имам нужда,тях все го няма?
Защо няма кой да седне до мен и да ме прегърне?
Защо няма никой,на които да поплача на рамото и които няма да си мисли нищо лошо за мен след това?
Защо всички уж слушат какво говоря,а никой не чува гласа на сърцето ми?
Защо живота е толкова гаден?
Защо Никой не ме Обича?!?!?!

© Лили Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • защо ли и аз си задавам същите въпроси... хммм колко странно
  • мила, много пъти съм се чувствала така, но продължавам да вярвам че всичко е временно( като всяко нещо в живота ).мога да ти дам съвет, въпреки че знам, 4е ще е излишен....но все пак- когато намен ми е тъжно и имам чувството че всички са против мен, просто си казвам "престани! не се измъчвай сама! всичко ще мине и после ще съжаляваш!".......опитаи и ти, може би ще ти помогне
  • Ами явно не само аз си ги задавам...Значи има и други хора в моето положение...е...Не съм сама...
  • тези въпроси сякаш аз ги задавам, а ти просто си прочела мислите ми и си ги написала...
  • Знам,че са тежки.Просто понякога изпадаш в такова състояние.
Предложения
: ??:??