19.05.2007 г., 12:51 ч.

Защо нямат край? 

  Есета
1102 0 5
1 мин за четене
    Съвсе скоро загинаха три момчета от града ми. Поредната тъжна история. Поредната нелепа загуба. Познавах съвсем смътно някои от тях, но ми беше много мъчно. Защо точно на тях? Какво бяха направили? Не го заслужават!!! Това всички го казват, всички го знаят. Бяха млади и невинни, живота бе пред тях. Предстояха им още болки и радости, още живот... Но не... Няма да го получат.
      Защо, Господи? Защо младите хора разсъждават по този брутален начин? Нима последното нещо, което трябва да направим, е  да увеличим скоростта до дупка, въпреки, че има ограничение? Нима това  е подвиг? Едни приятели преживяха същото и бяха на косъм от смъртта. И сега можеше да ги няма сред нас... Някой трябва да спре това! Недопустимо е! Трябват строги правила в държавата, трябва де се промени начина на мислене на младите хора. И най-вече всеки поотделно трябва да помисли преди да направи някоя глупост с фатални последствия, трябва да се застрахова сам, трябва да се спаси САМ! В противен случай войните по пътищата никога няма да имат край!
    Млади хора, много ви моля, помислете преди да се качите зад волана. Сложете колан, карайте внимателно. Това ще ви направи по умни, това трябва да прави впечетление - реда и закона, спокоиствието. Дано след толкова трягедии поне някой да си вземе поука!

© Мила Костова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря ти ,Рени!Трогната съм и думите ти значат много за мен!
    Мариола, подкрпям мнението ти с пълна сила!
  • Ох, дано да кара най-внимателния шофьор.Да няма трагедии.
  • Съгласна съм с мненията ви,но тази епидемия не е навсякъде.Наскоро ходих в Италия,а там и колите им и на мравката път правят...
  • Същото се случва и в нашия град...Въпроса е, че загинаха повече от трима човека, а тези, които оцеляха след катастрофа , бяха от моя клас. Тази епидеямия да караш пиян и без предпазен колан, и с надвишена скорост я има навсякъде за жалост...А още по-жалкото е, че май никой не си взема поука...
  • Напълно заставам зад това, което си написала. Две колежки бяха в Гърция. А там е още по-трагично. Зеленото свети, а трябва непрекъснато да се оглеждаш като преминаваш, защото ще облажиш асфалта. Карат като бесни и мрат като мухи. Но на никой не му пука. Само зачистят малко, да не личи и тичат към следващия. БАЛКАНИ...
Предложения
: ??:??