11.06.2008 г., 15:02 ч.

Защо, по дяволите, толкова харесвам Аврил? 

  Есета » Лични
3123 0 5
10 мин за четене
AAAA Вторник е, в лятна ваканция сме, сега си седя и си пиша за един много специален човек за мене, но и за някои от вас също. Сега ме мъчи един голям въпрос и днеска реших да поразсъждавам малко по него.
Въпросът, за който говоря, наистина ме чопли от известно време - всъщност ако трябва да сме точни, от около април 2006, когато малкото ми "маниакално обсебване" около една симпатична певица, с доста яки песни, ме зарази. Отначало си мислех, че ще е нещо преходно и след няколко месеца тази Avril мацка отдавна ще ми е омръзнала. Ъъъъ... предполагам, че виждате колко ми е писнала досега. Не само че "проблемът ми" продължи много повече, отколкото си мислех, че ще трае, оказа се, че той само става все по-голям и по-голям. Иииии, същият въпрос, за който говоря, е - "Какво, по дяволите, толкова й харесвам на Аврил? Какво ме кара всеки ден да й слушам песните като ненормална? Защо MP4-та ми е фрашкана с видеа на нейни изпълнения и интервюта? Какво ме кара да се наричам неин фен? Защо въобще си посвещавам свободното време да правя цял форум за нея?"

Добре, може би сега ще ме попитате "Защо дори се чудиш, какво толкова ти харесва - важното е, че ти харесва". Защото мразя, когато един човек - особено ако това съм АЗ - не може да обясни какво точно му харесва в това, което харесва. Мисля, че това е една от основните причини, поради които днешната, най-масово слушана, музика е толкова боклукчива - хората не се замислят какво й харесват. Важното за тях е, че една песен "е мноу яка, мн ма кефи, направо кърти миФки, супер е за денсене" и т.н. и т.н. Естествено, не казвам, че всички в днешно време реагират по този начин като се появи поредното "яко хитче", но е факт, че много хора правят точно това. Въпросът е, че за мен Аврил е прекалено специална и не се отнасям към нея като към поредната "яка певица със супер сладки песнички". В нея има нещо, което я прави толкова специална. И всъщност, точно в момента пиша цялата тази словесна тирада, защото се опитвам да разбера КАКВО й е толкова специалното. Все пак трябва да започна отнякъде, след като така и така съм се заела да пиша това, трябва да го завърша - иначе прекрасната ми събота ще отиде напразно, което би било жалко.

1)Талантът и музиката й.
Ако трябва честно да си призная, талантът и музиката на Аврил ме запалиха толкова тотално по нея, че не мога да издържа и час без да чуя нейна песен. Аврил е толкова сладка, мила и добра, но за това ще говорим по-късно. Сега искам да поговорим за гласа на Аврил. Гласът и е страхотен, никой глас не може да се сравни с нейния. Тя има нежен и обсебващ глас. (олеле, майко, и този обсебващ глас мене ме обсеби тотално) А сега мисля да поговорим за песничките на Аврил (ооо, песните и, не мога без тях и секунда) Да поговорим за Sk8er Boi, например. (тая песен я обожавам, зарибих се по Ав от нея и от Girilfrend а от Sk8er Boi първо естествено)Sk8er Boi - на мен лично тази песен ми харесва много, обаче много ме дразнят коментарите, когато всички критикуват новия стил на Аврил, какво му има, бе хора, все пак Аврил се ожени, не може вече да е такава, както преди, тя вече е голяма, не е онова момиче в гимназията, което се обличаше, мога да кажа, перфектно, но хайде, нека да не се отклоняваме от темата за прекрасната песничка Sk8er Boi, ми то какво да се говори, прекрасна песен, или ли смисъл да говорим въобще за нейните песни? Няма, защото всичките са супер. А аз сега предлагам да поговорим малко за прекрасните и албумчета. Кое ви е любимото? ХЪЪЪЪМ... сигурно нямате такова... Нормално е, на мен лично всички ми харесват, но ако трябва да избирам за най-хубавия албум, ще избера албума, който Аврил издаде през 2004 и това е точно Under My Skin. В този албум са събрани най, най-любимите ми песни, не казвам, че другите албуми не ми харесват, но този е на специално място в сърцето ми. Сега да поговорим малко за пеенето на живо. Аврил пее прекрасно на живо и аз много мразя някви, дето пишат АВРИЛ ПЕЕ НА ПЛЕЙБЕК, да бе, как познаха, майко. (направо бе) Много ме дразнят, страшно много. И казват, че дори и на наградите на Емтиви пеела на плейбек, била дала пари, за да и дадат награда (пълни глупости, измислени от папараци и от долни изродчета, мразещи Аврилчето, глупости, пълни глупости). Така, сега да поговорим за текстовете на песни, които Аврилка сам-самичка си пише. Аврил, освен че е талантлива, е и много добра писателка (на песни), всички песни, написани от нея (те почти всички песни са написани от нея) са страхотни, пленяващи. Аврил не пише песни само за нея, тя например е помагала в писането на срахотния Хит на Кели Клаксън - Брейкауей. Също е написла песента на Леона Луис - I Well Be (заплатена с голяма сума)




Външният й вид и имиджът й.
Аврил, както всички фенове знаят, Аврил е супер сладка, ама супер, винаги е облечена като принцеска (олеле, майко, да не давам снимки за пример, че ще полудея, не, че сега не съм полудяла) Толкова сладка мъничка Аврил. Тя е нереално сладка и пак, и пак сладка. Аврил не е от ония, така да ги нареча к***и, които излизат почти голи на концертите, ето доказателсства:


http://i82.photobucket.com/albums/j242/bloppers/Things/1470-1PussyCatDolls2.jpg - Пусикет Долс на концерт (майко мила, как ли пък не Аврил да излезна така на концерт.
http://i82.photobucket.com/albums/j242/bloppers/Things/fergalicious-music-video.jpg- Фърги в един от нейните клипове, защо ли Аврил не би излезнала така на концерт, па камо ли да снимка и клип с такова 'прилично облекло'.
Сега няма да давам за пример чалгарките, та те тия облекла са им ежедневие, че те освен не могат да пеят, пък и са токова тъпички горките, майко.

Харесва ми факта, че Аврил има достатъчно морал, страст за музиката си и мозък в главата си, за да откаже да се съблича на сцената, за да продава албумите си - за разлика от една друга изключително известна и успяла поп певица... хмммм, за кой ли говоря... Както и да е, Аврил доказва, че една жена може да е красива и секси БЕЗ да прибягва до показването на много гола плът, за което шапка й свалям, същото би трябвало да направят и още хора, според мен.

Нещото, което много ми харесва в Аврил, е че не се нагримосва като например Фърги
Някой да е виждял Аврил така? -http://www.prweb.com/prfiles/2003/11/23/90946/ahlstrom_fergie.jpg
А виждал ли е Аврил така - http://cdn.maximonline.com/girls/fergie_2/fergie-2-gm_l2.jpg
Така? - http://cdn.maximonline.com/girls/fergie_2/fergie-2-gm_l5.jpg
А така? - http://cdn.maximonline.com/girls/fergie_2/fergie-2-gm_l6.jpg
Със сигурност знам отговора на всички и той е едно голямо НЕ.
Ако ставаше въпрос и ако Аврил си нямаше гримьори, тя щеше да излезне само по един гланц и тва е, има доказателства толкова, ето една случка.
Когато Аврил беше на Shut up Tour гримьорите и бяха се разболяли на един концер и тя си среса косата, облече обикновен потник, сложи едно червило и отиде да пее, ми на един концерт в Париж, не знам тогава стилисти ли е нямало, гримиори ли е нямало, но Аврил беше вързана с една шнола за коса, можете ли да си представите вързана и то съвсем небрежно (сори, ама аз така в къщи не ходя, а Аврил на концерти ходи, доказателство е, начи Аврил не е фукла) Аврил е толкова сладка и благородна.



3)Характерът на Аврил.
Майко, да не ви разправям колко е добра Аврил, сега ще ви разкажа една случка.
Едма майка отишла да взима билети за концерт на Аврил, но, уви, те били свършили. Те много се молели на продавачите, но нямало билети. Но щом Аврил научила, веднага дала 2 билета. 1 Вип (зад кулисите, майко, и аз искам) а друг - за самия концерт (не бих го отказала и него) И + лична среща с Аврил (майко, как искам да съм на мястото на тва дете) Аврил е толкова мила и добра и никога аз съм 1000000000% сигурна, че Аврил няма да остави детенце в беда. Един страхотен случай пак - Аврил помага, но този път си залужава много наистина. След концерт Аврил минавала покрай дом за деца с церебрална парализа. Аврил венага спряла там и в този дом за деца с церебрална парализа имало едно момиче, което било наистина много голяма фенка на Аврил. Аврил го взела в автобуса си и му казала да си избере каквито дрехи си поиска. Това не е ли едно страхотно добро дело, аз съм сигурна, че никоя друга певица няма да го направи.



Обобщение: нека обобщя: талант, огромно сърце и красота - както външна, така и вътрешна. Ужасно мила, скромна, сладка, земна, всеотдайна съм феновете и работата си, скъсва си задника от работа, умна и с чувство за хумор. Притежава глас, който може да те накара да забравиш всичко останало на земята и да искаш просто да се отпуснеш и да слушаш този ангелски глас - поне на мен така ми въздейства. С абсолютно невероятна усмивка и заразителен смях като на малко дете. Как може човек просто да не я заобича...

Пропуснах толкова малки неща да кажа. Аврил е толкова,толкова сладка, че човек не може да и устои. Ми това е от мен, а ето, да ви кажа само - Авито е най-добрата.

Тука мое есенце за Ав:
Откъде започнахте да харесвате Аврилка? - Ми веднъж бяхме на почивка на Сандански и там едно момиче на телефона си пусна на Аврилкаа Girlfrend и аз се влюбих в нея. После поисках да ми я изпрати и след като се прибрах в Пловдив, отидох и си свалих първоначално 20 песни, а после всички албуми. Реших да видя как изглежда и написах в Google Аврил и ми излезнаха снимки и така започнах да свалям снимки, клипове и много песни.
Какво харесвам в Аврилкаа? - Харесвам всичко това, включва: глас, визия, стайлинг, клипове, музика и най-вече как се облича.
На какви неща оприличаваш Аврил? Защо? - оприличавам Аврил на малко коте, което скимти много сладко, защото тя е много сладка, иска ли обяснение. Сега искам да разкажа как запалих целия ми клас по Аврил. Беше това лято, аз им казах за откритието ми и те всички - прати песни, прати снимки, клипове и така нататък. Много я харесаха, след време реших да видя малко снимки и попаднах на факта, че Аврилкааа е омъжена и си помислих за кой ли се е омъжила моята принцеса? Видях най-после мъжа на Аврил - Дерик, не останах с добро впечатление от него и нито ще остана, но това да го загърбим. Ровя се аз, ровя и намирам тема в един форум "АВРИЛ БРЕМЕМЕННА" и аз се учудих - Аврилка е бременна, разучих тук-там, ама разбрах, че не е, останах спокойна. Когато видя Авченцето ми усмихнато, аз се радвам много, но когато я видя да плаче - и аз плача с нея. Веднъж попаднах на едно изпълнение, където Аврил пееше болна, направо исках да убия тоя, дето я е пуснал да пее болна. Тя тогава беше прегракнала и кашляше, ужас, направо щях да припадна. И аз имам една мечта, която е неосъществима, ама каво да се прави, искам много Аврил да дойде в България, да си взема автограф и да живея при нея. Аврил е добра, сладка и красива, направо оставам без никакви думи. Тя е най-добрата и ще остане най-добрата, обичам я много и се надявам някога да дойде в България. Аврил, обичам те и никога няма да спра да те обичам. Е, останах вече без думи, няма да пиша повече, ми мерси, че ми прочетохте глупостите. Ай, бай. Дано да ви хареса

Вижте и официалния БГ фен форум на Аврил  -  avrilani.goodforum.net .

© Аврил Лавин Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • щом не ти е омръзнало да пишеш,значи наистина си падаш по Аврил като една моя приятелка
  • Ами, хубаво е обаче недей да използваш толкова много пъти "майко" или "олелеее" 1-2 пъти е нормално, но повече...
  • много добре те разбирам,само че не точно с аврил,но това е друга тема.Хубаво е,че си я харесваш,но внимавай до каква степен,защото може да стане лошо
  • Бих казала - свежо... Малко е странно, гледайки другите писаници в тази категория, но пък и не е лошо...
  • Хубаво, че толкова харесваш Аврил.Но какво от това, че не можеш пък да разбереш защо го правиш? (Това няма смисъл, да ти кажа - с влюбването, примерно, е същото - не ТИ избираш в кого да се влюбиш, а сърцето ти ) Иии... не съм много убедена, че това е правилният сайт, в който да публикуваш това... Съжалявам, лично мнение си е
Предложения
: ??:??