4.03.2012 г., 14:52 ч.

Земята 

  Есета » Ученически
2358 1 1

 Някога някой замислял ли се е за планетата Земя? Как изглежда тя сега и как ще изглежда в бъдеще. Може би ще бъде безцветна, с малко живеещи индивиди, малко растения... Такъв ще бъде резултатът от това, което вършим сега! Когато настъпи бъдещето, ние ще разказваме на децата си за миналото: растенията, водата, повечето хора... Ако те ни попитат защо сега няма тези неща?! Ние може би ще им отвърнем, че ги няма, защото не сме ги опазили достатъчно добре! В бъдещето най-възрастният индивид ще бъде на 50 години, а жените ще бръснат главите си, защото няма да има вода. Учените ще правят опити да осигурят повече вода, но ще е безрезултатно. Тогава всяка капка вода, всяка глътка въздух ще ни напомня за това, което сме извършили. Нека да не правим това, а да се включваме в инициативите, които чистят. Ако вашият отговор е "НЕ", моят е "ДА"! Да осигурим добро бъдеще на децата си! 

© Петя Петкова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Наистина човек трябва да се замисли какво върши и за последствията от своите действия! Сега всички участват в много инициативи за почистване, но трудът им не винаги е уважаван от някой, които не могат да хвърлят отпадъците си в предназначените контейнери!Някой си мислят, че хората, които говорят за подобни неща просто искат да превличат внимание и една-две опаковки от храна са нищо, но наистина е възможно всичко, което ти казваш да се осъществи.
    Твоето есе ме замисли много. Поздрави!
Предложения
: ??:??