15.08.2013 г., 22:57 ч.

Знаеш ли какво пожелаваш? 

  Есета » Философски
1377 0 0
1 мин за четене

"Пожелавам ти здраве, щастие, любов и късмет!" 

 

   Наистина, знаеш ли какво значи всяка една от тези думи и какво значи всичко като цяло? 

   Логично би било да бъде зенитът на живота. Заклинанието, с което човек трябва да достигне своята нирвана, спокойствие, наслада.

   Ще ми бъде интересно дали можеш да побереш дефиниция на всяка от тези четири думи с по едно изречение, но не по-дълго от два реда. Според мен няма да ти е лесно.

   Във всеки случай това, може би най-общо пожелание, зарежда своя получател с голямо добро. Може да е нещо, което той няма, може би пък е, което има, но е хубаво да запази и развие. Или може подателят да не го притежава, или да е огромен алтруист, или просто искрен приятел.

   Всички ние пожелаваме с тези думи. Някои ги поукрасяват според времето и контекста, но те винаги остават. Сякаш след цялата буря в твоята бутилка наречена "живот" се утаяват, като злато което искаш да извадиш, но трудно излиза и надали цялото.

   Според мен никоя от думи няма пряк физически аспект, а само косвен. Все пак може да те заливат от такива пожелания, но зависи от теб! Не се ли освежиш от тях и не действаш към своите цели, насочено, дългосрочно, балансирано, пожелавайки тези думи и на някой друг преди и след това,  без его,  трудно би достигнал своята нирвана.

   Така, че пожелавам ти здраве, щастие, любов и късмет! А ти гледай да ги дадеш и вземеш!

© Дан Дан Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??