2.01.2007 г., 12:18 ч.

Знам,че мислиш за нея! 

  Есета
2889 0 4
3 мин за четене

Знам, че в момента си мислиш за Силвия! Това име, което не искам дори да споменавам! Подигра се ужасно много с мен ! С какво го заслужих?! Какво направих, за да се отнесеш така с мен?! С какво съм виновна? Обичах те! Сега не мога да кажа, че те обичам! Ти си за мен една огромна лъжа! Една заблуда! Ти беше за мен идеала за мъж!Вярвах ти безусловно! А СЕГА КАКВО ДА ПРАВЯ???? Знам, че в момента мислиш за нея, как ти е казала да не я занимаваш и по навик се сещаш за мен! Знам,че е така, недей да отричаш!

Как можа така да се подиграеш с мен: аз вярвах, че ти си човека за мен! Ти всичко обърна наопаки! Никога не съм предполагала, че ще ме предадеш! Но, уви, това стана! Не знам какво да направя?! Май ми остана единствено надеждата, че ще искаш да си с мен!

Нима тези 5 месеца са били една огромна лъжа! Нима, когато ми казваше, че ме обичаш, е било на шега?

Знам, че сега мислиш за нея! Знам, че тя е в твойто сърце!

Каквото и да ми говориш, вече нищо не значи! Ти ме предаде! Аз ти вярвах! Защо го направи??????

Знам, че теб не те е грижа за мен! Знам, че всичко между нас е било по навик! Знам, че никога няма да прекъснеш отношения с нея!

Ти беше мъжа мечта, ти ме промени! А сега накъде???????????

Остана ми само една скапана надежда и какво води тя пак до една огромна мечта! Много недостижима мечта! Сега тези неща ги казвам да излея болката си!

Нямам смелост да ти ги кажа в очите! Нямам силата! Каквото и да стане ти винаги ще бъдеш в сърцето ми! Колкото и да те обичам не мога да забравя, че мислиш за друга!

Може би това никога няма да стигне до теб! Но някой ден ще ти го кажа в очите!

Сега ми казваш, че ме обичаш, но го казваш по навик! Знам, че мислиш за нея как те е докослава! Нямям сили дори да изразя това което чуствам!

Стоя с чаша червено вино в ръка и  чакам да се обадиш! Нима това беше всичко между нас!

Готова съм на всичо да бъда с теб! ДОРИ И ДА ТИ ПРОСТЯ! ЩЕ МИ БЪДЕ МНОГО ТРУДНО, НО ЩЕ ГО НАПРАВЯ ЗАРАДИ ТЕБ, ЗАЩОТО ТЕ ОБИЧАМ!

© Александра МИЛИНА Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Имаш талант,но може би болката ти му пречи...Не унижавай по този начин,ние сме жени не предети.Поздрав
  • На мен ми прилича повече на Любовно писмо,т.е.родило се от Омраза в случая,но не и на есе.

  • Да, кумеца има право, това си е направо за пощенската му кутия.
    Но съвет от мене - не му прощавай
  • Този човек няма ли си пощенска кутия?
Предложения
: ??:??