9.06.2007 г., 0:26 ч.

Звездите - моя съдба ? 

  Есета
2209 0 2
1 мин за четене
Да вярвам ли във вас... тези, които бяхте мои свидетели през тези дълги години... наблюдавахте всяка моя погрешна стъпка... и пак... и пак... да вярвам ли, че и утре ще сте тук... че в отблясъка ви се крие моята съдба... че светлината ви чертае всяко мое утрешно движение... или по-скоро сте прожекторът, който знае накъде ще тръгна и обръща взора си натам, за да се полюбува на това безплатно представление а ла "комедична трагедия" .. да го освети, за да проличат сълзите ми... да бъдат видени, а после осмени и отхвърлени... да нямам смелост и сили да ви погледна... в очите ми да се не отразява гордостта ви...
Асцедент в лъв... в скорпион... в стрелец... има ли значение, когато всички сме манджа с грозде... когато всички сме малко или много хапещи зверове, които искат да оцелеят в джунглата на собствения си живот... които искат да победят другите... и винаги побеждават себе си... скорпиона ужилва себе си, докато размахва оръжието си срещу другите... и пак звездите се смеят...
Днес се усещало влияние на Венера... на Марс... на Сатурн... има ли значение, когато си един срещу всички... срещу хората, срещу себе си, срещу нуждите си, срещу чуждите желание, срещу съдбата, срещу каузалните причини, срещу Господ, срещу черната котка, която пресича пътя ти... има ли значение, когато единствения важен си ти, а не можеш да се наложиш над другите... и пак звездите се смеят...
Цигарен дим към небесата... звездите се смеят... а с тях и аз... по-лесно е да понасяш съдбата си, когато започнеш да разбираш хумора им... и нека се смеят, и нека гледат... в хороскопа им пише, че някой ден и те ще изтлеят и ще умрат.

© Тони Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Много е кратичко :/
  • хахаха много смислено и мистично ...ти вярваш ли в звездите?за моята зодия е казано много и всичко е вярно междодругото..аз съм типичен водолей,за това леко оспорвам твоето есе..но ми хареса
Предложения
: ??:??