11.09.2007 г., 7:59 ч.

* * * 

  Проза
823 0 1

Искаш ли да ти разкажа историята на живота ми? Живея в свят на измама и лъжи. Хиляди пъти се продадох, хиляди пъти оставах сама. Никой не го боли за мен. Като черна сянка се скитам в жестокия мрак и моля някой да помогне, да ме издърпа от жестокия ад. Лъжа след след лъжа. Не знаех, че толкоз наивна съм. Научих се да обичам, да мразя, всичко в едно да събирам. Не ме търси вече между тях, там отдавна видях всичко, което не искам да бъда. Забрави всичко, прочети и го забрави. Това са думи на една грешница, която някой ден няма да си спомняш дори. Тихо е... чува се единствено тежкото ми дишане и ускореното биене на сърцето. Лежа неподвижно и гледам в тавана. Някой пак краде мислите ми и не ме оставя да спя. Кой ли е този някой? Да, това си ти... не се прави на учуден. Вдишвам, издишвам и заспивам, но във вечен сън. С усмивка върху устните... все пак последната мисъл беше отново за ТЕБ.

© Боряна Драгоева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Силни думи, Бори! Не се поддавай на отчаянието, няма смисъл! Щом това е историята на живота ти, че живееш в свят на измама и лъжи, значи има смисъл да останеш, да живееш и да се бориш, за да се промени историята на живота ти към нещо по- добро, красиво и весело! Аз винаги с това се успокоявам и мисля, че съм права! Бъди силна, отстоявай себе си, вярвай в мечтите си, защото те се сбъдват, само ако вярваш в тях! Поздрав за разказа ти!
Предложения
: ??:??