24.06.2023 г., 8:00 ч.

Ало, келнер! 

  Проза » Хумористична
357 2 5
1 мин за четене

- Може ли едно печено сирене в пергамент!
- Може! Пергаментът древноегипетски или китайски да бъде?
- Каква е разликата?
- Древноегипетският го използваме многократно, защото е ценна реликва, а китайският еднократно.
- Китайски.
- Сиренето овче, краве или менте да бъде?
- Вие изберете.
- То, разлика няма, по принцип, но овчето и кравето са по-скъпи.
- Менте. А нещо за пиене?
- Алкохолно или безалкохолно?
- Вода имате ли?
- Минерална, трапезна, изворна или от чешмата?
- А, как ще разбера разликата?
- Никак.
- От чешмата.
- Нося!
.........................
- Ало, келнер! Ама сиренето е с шарена сол, а аз не обичам!
- Няма проблем!
Келнерът извади една кърпа от джоба на престилката си и забърса шарената сол.
- Заповядайте!
- Ама, как може! И с тази мръсна кърпа!
- Не е мръсна. Оцветена е. С нея забърсвам шарена сол, червен и черен пипер.
- Но, току що, забърсахте и масата с нея?!
- Защото сте ми симпатичен! Мога да ви донеса и сирене без шарена сол, но ще трябва да платите две порции.
- Може ли сметката?!
- Може.
- 133, 33лв?!!! За сирене менте и чешмяна вода?
- И пергамент. Обслужването беше културно. В другите заведения цените и продуктите са същите.  И, защото сте ми симпатичен, правя ви отстъпка от 33ст в цената.
- Колко мило! Трогнат съм!
- Пак заповядайте! Същата е цената и на панирания кашкавал, специалитет на заведението.
- Менте или оригинал?
- Няма да усетите разлика, но ментето е малко по-евтино.
- Много сте любезен и прям! Наистина!
- Благодаря! Мама така ме е възпитала. Хубав ден и много усмивки ви желая!

 

© Георги Стоянов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Келнерската професия е много стресираща, защото трябва културно да обслужваш разни идиоти, но и клиентите винаги имат право. Пълно е с комични ситуации, на всеки му се е случвало.
  • Прочетох с усмивка Само не разбрах, това оригинално ли е или менте?
  • Това изглежда като супа топчета...Просто останалите недоядени кебапчета, кюфтета се нарязвали на парченца, , една част с ориз или фиде, другата с накълцани спагети, овкусени, оцветени И, приятен апетит
  • В ресторант "Чевермето" нямаше чеверме и си поръчахме агнешка супа. При нас седна една жена, защото сме ѝ били симпатични. Оказа се, че е работила като сервитьорка, из местните заведения.
    - Какво си мислите, че ядете хубава агнешка супа ли? Карат я от града, замразена във фризера.
    Кимнахме разбиращо. Сметката беше, като за хубава агнешка супа.
  • Е, как да не се посмееш на типичната нашенска, / може би вече и не само нашенска / , Приятно е когато се започва денят със смях
Предложения
: ??:??