23.03.2017 г., 17:38 ч.

Аз и глобалното затопляне 

  Проза » Хумористична
864 0 4

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

4 мин за четене

Пенсионирах се и сега имам време за всичко, най-вече за себе си. Сядам пред компютъра и си слушам любима музика, гледам си филми, разхождам се в парка.

Днес реших да си проверя пощата, влизам в АБВ, да не се бърка с политиката. И…о, леле мале.

Не бъди мек и мекушав.
Гаджето ти ще преоткрие любовта с теб!

Кликни тук за купон с намаление от 50

Прави секс с най-красивите момичета като използваш този трик !

Ние ще ти разкрием как да го постигнеш. Кликни тук.

 А, това е интересно, браво, точно за мен.  Дошло ми е времето за разнообразие значи.

Гарантирано отслабване без пости и глад ! Свали пет килограма за една седмица.

 Ха, накъде повече да отслабвам, бе, ей?

Тарзан: Мъжът трябва да има могъщ пенис! Ще ви кажа как да го постигнете за 2 седмици!

 Най-хубавата секс-изненада! С нея можеш гарантирано да предизвикаш усмивка на лицето на любимата.

Искаш ли да се наслаждаваш на горещ .секс. през цялата нощ?
Увеличаване големината на пениса без операция: 5 cм. гарантирано уголемяване! Подозирал ли си, че съществува метод, който да изравни твоята издръжливост с тази на порно актьорите? Бомбастична ерекция, забавени оргазми!

 Това ще го прочета на моя.

Сега можеш да узнаеш, стъпка по стъпка, как да вкараш мечтаната жена в леглото си! Успехът е грантиран! Момичетата ще обсъждат зад гърба ти внушителното ти представяне в леглото!

Айде пак ме карат да минавам на другия бряг. Всички непоискани реклами са за секс и отслабване. Аз съм слаба, защото тренирам секс, те на мен  ще ми пращат. Питайте първо бе, искам или не искам такива реклами.

Тъкмо мислех да ги изтрия всичките и се сетих, че от едно известно време започнах много осезателно да усещам глобалното затопляне. Едни топли вълни, едно изпотяване…Точно симптоми на критическата възраст. Ако не беше това пусто затопляне, щях да помисля, че карам критическа. Ами ако е? Как да разбера? Няма какво да разбирам, чула съм, че когато една жена кара критическа има нужда от повече такива реклами. Сега мъжът ми ще се наложи да ги прочете внимателно всичките, после ще ви разказвам. Ей, много хубава тая възраст, бе…

 

 

 

 

 

© Светлана Лажова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??