24.09.2024 г., 16:48 ч.

Бъди 

  Проза
60 0 0
1 мин за четене

🔑🎩✨ Да бъдеш с любимата (любимия) и малцина приятели е истинското благословение, защото другото е илюзия, която рухва от петата до двадесет и петата трудност. Разбира се, че съществува истинско приятелство и истинска любов, но само при определени обстоятелства, сиреч твърде относително и условно. 
- Оборете ме! Истинското се брани с цената на живота или го губиш преди да си го имал!
Представете си следната картина… млади, красиви и влюбени, а след това стари увехнали и раздразнителни... Оптимистите стават песимисти, а песимистите какви стават? Гледа се финала, началото може да е на шест, но как ще финишираме!?
- Видях толкова хвалби и разочарования и нито една трайна любов, която да не е опетнена или разкъсана, както се къса непотребен парцал, както зверовете разкъсват плячката си в неистова вакханалия, гдето следващите жертви са самите те! 
Мъст, отмъщение, вендета - това ли са мечтите на обречените? Казвам ви не! Мъздовъздеянието не е отмъщение, то е чисто и свято възмездие, което ще застигне нечестивците напълно заслужено, а праведните ще се наситят и утешат! Това е Бог уважаеми дами и Господа, това е Мъздовъздателят, който ще възнагради всички според делата им! 
- Приказките си остават приказки, делата са записани на небето и няма връщане!

© Аспарух Любенов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??