23.06.2013 г., 14:54 ч.

България накъсо - 6 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1115 0 10
5 мин за четене

Българското правителство прилича на пиян екипаж на пиратски кораб, който плава във вражески води, вдига ненужен шум от веселбата и изразходва излишно боеприпаси за фойерверки, а се задават и буря и битка...

Наскоро писах на едни приятели в чужбина, че ние сме свободна и правова държава и те изпокапаха от смях и разнасяха написаното като виц на седмицата…

 

 

Много ме радва, как по форумите българите се наричат с обидни епитети, докато същите обидни епитети ни управляват...

 

 


Винаги съм казвал, че България ще тръгне напред, когато политиката бъде изкоренена до последния стрък. Хората, които имат куража да работят за благото на страната си, не бива да носят нечий партиен, фирмен, или онаследен фамилен герб и да нямат друг Бог, освен трикольора.

 

 

Откакто излезе новата серия на безумно тъпия "филм" "Бързи и яростни", българските рейсъри подновиха опитите си да преминат звуковата бариера в градски условия. За съжаление, единственият "ефект" от тези опити, е увеличаващото се присъствие на снимки на невинни граждани по телеграфните стълбове. Бог да пази България от такива малоумници с мощни коли!

Време е да слезем от клона. Иначе пак ще ядем дървото.

 

 

След  последните събития, се чувствам вече политически оТвързан.

 

 

Предлагам Българската православна църква да спре да обслужва национални интереси и да започне до отслужва национални литургии.

 

 

Днес осъзнах, че не само не сме дорасли за демокрация, но и ще съсипем и най-хубавата диктатура...

 

 

Музиката е докосване до съвършенството, което певачките на чалгии няма как да познаят, защото го бъркат с удоволствието от това да държат микрофона...

 

 

Посредствеността в политиката прилича на кумулативен заряд - влиза през едва забележима струйка и взривява главата отвътре.

 

 

България - на три морета! От сълзи...

 

 

Понякога покаянието при политика идва, когато е взел парите, пръснал ги е, но не са му стигнали...

 

 

Несполучливите модели хора, които създава, Творецът ги нарича "българи".

 

 

Ходенето изправен ми помага да преодолея страха от пълзенето...

България има нужда от златно с/т/ечение на обстоятелствата...

Нашенецът убива черните си мисли посредством бели петна в мозъка...

 

 

Правата вяра за политика е тази, която по никакъв начин не изкривява неговите финансови интереси.

 

 

Не е нужно да си поставяш високи цели, а само такива, към които имаш пряка видимост.

 

 

Когато стигнеш на границата на народното търпение, важно е, от коя страна на браздата си...

 

От личен житейски опит съм забелязал, че най-трудно подават ръка за приятелство или за помощ хората, които са научени само да вземат...

 

 

Най-добрият камуфлаж е чистата съвест.

 

 

Двигателни особености на българската демокрация: движи се само наляво и надясно...

На 24-тата... година боксовият мач Народ vs Политици завърши със зрелищен нокаут. Партиите хвърлиха кърпата...

 

 

Политически извод: ако вятърът не духа в желаната посока, избирателят духа вместо него...

 

 

В стремежа си да превърнем България в градина, дано не я трансформираме в гробищен парк...

 

 

Можем да променим системата само като излезем от нея...

 

 

Първосигнално хукват само лекоатлетите - веднага след стартовия изстрел. Останалите тръгват на зелено. Или след достатъчно зелено...

 

 

Историята е показала, че от раз във властта влизат с абсолютно мнозинство единствено хората с оръжия...

 

 

Пак се хванахме за зеленото. На хайвера...

 

 

Исторически погледнато, единствено гробарят и палачът никога не остават без работа...

 

 

Да спрем грешките на Природата по пътя им към властта!

 

 

 

Баба Пранга: Гледам на карти. Депутатски.

 

 

Струва ми се, че дори не потъваме към правилното дъно...

 

 

Насред цялата шумотевица България ще изтегли не късата клечка, ами късия фитил...

 

 

Политици, обичам Ви така, че не бих Ви заменил дори за нещата, които мразя най-силно!

 

 

Специална поръчка за новите депутати - вече ще се возят в "ЛицемерСЕДЕС".

 

 

Напечатано: "В България е дадена неограничена Свобода на Словото", да се чете "В България е дадена неограничена свобода на оловото"...

 

 

Развитие на историческата ситуация: Преди Народът превиваше гръб. Вчера се оказа, че е гол. А днес е гол и наведен...

 

 

Лек, неангажиращ майтапчийски анализ: "Преживяхме катарзис". Точният текст е: "Поживяхме /в/ Катар"... А ние през това време, преживявахме с А*ис...

 

 

Лошото е, че спасителното въже за българина е омотано около врата му.

 

 

"Моята молитва" е да няма "Тютюн" по заведенията, а не в учебниците.

 

 

Политиците ни поне са постоянни - всеки ден ни разочароват с нещо ново.

 

 

Не "проходът на Републиката", а преходът на Републиката е в ремонт...

 

 

Не мога да дам разумно обяснение за това, как мръсниците започват на чисто...

 

 

Най-страшното в нашата политическа ситуация е, че то всъщност още не е дошло...

 

 

В древността хората са издигали храмове за възхвала на различните си богове, сега строят партийни централи, за да вършат същото...

 

Кирето, 12-22.06.2013 г., Бургас

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Сред тези "обидни епитети" навсякъде, как да покълне красота, след като и това, което покълва, гледайки "обидните епитети", започва да заприличва на тях?
    Много омагьосан кръг, навярно трябва чудо да се развали магията. А казват, че всеки носи чудото в себе си...
    Поздравявам те за остроумните и точни попадения на думите ти!
  • Иска ми се всеки ред да го чета до първата запетая, останалото ме натъжава. Но без " обаче " не може. А след него се казват истини, които много болят.
  • B,
    Викторе, България е като ограбен храм - без икони, без свещи, без кандила, дори стенописите ни сякаш са изстъргани. Хората все повече заприличват на сенки, изгубили вяра. Трябва да направим и невъзможното,да върнем на тези човеци достойнството, сигурността, упованието в нещо красиво.
    Поздрави, Приятелю!

    Мария,
    всеки Човек се ражда със Свободния избор, даден ни Свише. Ние го потъпкваме съзнателно или не, но най-бруталното е, когато други хора отнемат твоя, моя, или нашия. Такова съзнателно действие, е прелюдия към диктатура.
    Благодаря за стиховете! Чудни!

    Безжичен,
    държим нивото, доколкото позволява приливът...на нови мисли
    Поздрави сърдечни!
  • Браво! Браво! И... Браво! Какво друго да кажа на тиова бликащо остроумие, за съжаление много верно!
  • Искам да те поздравя за отговорната гражданска позиция!
    Твоите афоризми са като развят трибагреник по площадите
    на събудилото се наше отечество.
    Дано управниците ни чуят гласа на тези, които до скоро смятаха за деветата дупка на кавала.
    "Взирв от деветата дупка" - така се казва електронната ми стихосбирка, излязла преди дни в сейта "Хулите".
    Може би ще порявиш интерес към нея.
  • От 15 години не живея в България. Непрекъснато посрещам хора от България при мен тука. В последно време от контактите с тези които посрещам а и от контактите с тези които са в България усещам дълбоко замразяване на душите, духовно оскотяване и емоционално изчерпване. Казвам го с много болка, жалост и ужас. Разбирам, че болката ми е смешна, жалостта обидна а ужаса срамен за мойте Български близки и роднини. Бог да ви пази! Обичаме ви!

  • Танче,
    щом разбираш това, което пиша, значи и Ти си права по своему.
    Поздравче!

    Роси,
    от нас зависи, дали децата ни, ще наследятнещо по-добро и ще живеят по-щастлив Живот!
    Поздрави!

    Сър Димитри,
    чест и почитания! За мен също е удоволствие да чуя твоето мнение!
    Поздрави!
  • "...Много ме радва, как по форумите българите се наричат с обидни епитети, докато същите обидни епитети ни управляват...".
    Пак си... много точен и проницателен! Харесах!
  • Споделям, Кире. Накъсо, точно и остроумно си представил днешната България.
  • Не ми се ще да си призная колко си прав, Кире...
Предложения
: ??:??