23.08.2011 г., 18:19 ч.

Честита истина! 

  Проза
646 0 2
1 мин за четене

Ето за това, мразя да пиша на компютър, защото когато ми падне батерията на лаптопа, всичко отива по дяволите. Друго си е с лист и химикал...

Хайде стига с тоя фарс... стига с парадите на суетата. Нека бъдем откровени, истински и честни... поне за миг. Обявявам датата 5ти май за ден на искреността (Защо 5ти май никой не знае, дори и аз). Ще бъда откровена един ден в годината със себе си и с околните – обещавам! Ще кажа на учения срещу мен колко е глупав в моите очи. Каква голяма грешка на цивилизацията е – учен глупак! Ще кажа на продавачката в магазина да си измие ръцете, и да махне този противен лак за нокти. На шофьора на таксито, че не слушам чалга и че няма да я слушам дори за 3 минути, че мразя ароматизатори тип „борче„ защото ми става лошо от тях и, че козметиката е напреднала неимоверно много от 1984 насам и вече има стикове против изпотяване. Ще кажа на служителката от БДЖ, бюро информация, че не съм й никакво слънце и че не ме интересува колко работа има. Над главата й пише ИНФОРМАЦИЯ! Ще споделя, че мразя да ме прекъсват. Ще споделя, че е мога да летя, но не съм казвала на никого, защото не ми трябват чужди съвети как да го правя. И няма да се сърдя на хората, които празнуват с мен. Нека ми кажат всичко: че съм арогантна, че прекъсвам хората докато говорят, че ми е голям седалищния орган, няма проблем, ще го преживея. И ще съм щастлива и доволна, като малко дете, което не обича да го лъжат. Дете, което обича да ходи на цирк, но мрази цирка в ежедневието си. Така че, мило мое обкръжение, готви се идва 5ти май – денят на истината. Честита Истина!

© Радина Стефанова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Ха ха, много ефектно! Това за "седалищния орган" не се преживява лесно от всеки! . Поздравления!
  • Ще запомня датата!,,Провокацията,,към ,,цивилизацията,, ми харесва, но не съм убеден в резултата.Но ти си предвидила само един ,единствен ден за опита.Предвидливо...Поздрав!
Предложения
: ??:??