25.05.2006 г., 7:41 ч.

Да се запозная ли с хората 

  Проза
837 0 2
1 мин за четене
Красиви мисли.Крадливи мисли.Спомени и странни, неясни образи.Тук и сега.Аз и те.
Време е да се запозная с тези хора.Време е да се отбия някъде.
Оглозгани мисли и подсъзнателно дращене по вратата на чуждия, на непознатия.Какво искам!Денят сред чаши и миризма на хора.
Смях и крясъци. Тези хора гонят момиче, защото искат да се гаврят с хубостта й. Историята...
Влизам в онзи притъмнен бар. На бара две момичета разтоварят с бармана.Пият нещо. Сядам на маса. Поръчвам си “Хайнекен”, когато няколко момчета сядат до мен и се налага да слушам разговорите им. Наливат се с бира и крещят в ушите си.Светът е много горе или много долу.Далеч.
Искат да са перверзни, да са лошите момчета. Искат да са груби, искат, защото иначе, мислят си те, не стават за нищо.
Не след дълго момичетата от бара сядат при тях.Момчетата ги питат какво пият.
Тръгвам си след поток, след порой от омраза и животинско говорене.Привързаностт към болката, страст към извращението.
Вървя по тази стара улица и не мисля, мъча се да не мисля.
Лоши мисли.Крадливи дни. Спомени и неясни образи.Това е тук. Да се изправя ли срещу тях...
Повръща ми се от проклетата бира.

© Ясен Крумов- Хенри Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • АЗ бих казала "ЗАПОЗНАЙ СЕ!"- защото аз го направих и разбрах, че на света няма лоши хора, който да са лоши, ако това не е било в кръвта им дори преди самите те да разберат.
    АЗ бих казала "ЗАПОЗНАЙ СЕ!"... защото може би ти стойш някъде там, но в друга светлина.
    Но само бих го казала защото избора в живота винаги е крайно личен.

    УСПЕХ при твоя избор!
  • Моментите в които ми се струва, че нищо няма смисъл... не мога да избягам от тях, те просто трябва да се изживеят
Предложения
: ??:??