17.12.2021 г., 10:40 ч.

Дехидрирани 

  Проза » Хумористична, Епиграми, Миниатюри, Афоризми
437 4 12

Постоянно изживяваше душевен поврат и се въртеше по житейската окръжност…

хххх

Има начин да се увеличат пенсиите. Даже да станем държавата с най-богатите пенсионери.

Просто се вдига възрастта за пенсиониране. До 100 години.

А на оцелелите се раздават парите от фонда – по равно всекиму.

Така двамата пенсионери ще бъдат най-богатите пенсионери на света…

хххх

Новите войни се водят не между държавите, а между родините…

хххх

Обедняването на детския интелект започва с напъхването на литературата в тест…

хххх

Почнах да правя сметки за зимната почивка – къде, кога, колко ще струва…

И разбрах, че още не съм уморен…

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Така си е. Управия немма.В свят населен само от пенсионери.
  • Благодаря, Мария!
  • Сентенции на мъдрец, жалостиво сърце, Орлов поглед напред и горчиви констатации!
    Ех, Генек, в какви времена живеем!🤔
  • Благодаря, Надя!
  • Стреляш право в целта, сенсей. Проглушиха ни ушите, че вдигат пенсиите, а като дойдат сметките, понечиш да платиш, а те толкова високо ти вдигнали пенсията, че станала неоткриваема...
  • дехидри!
  • Благодаря, Красе, Пепи!
    Аз съм ги дехидратирал до дехидриране...
  • ДехидРАТирани

    Просто е: вдигат цената на тока и т.н., и кой от студ, кой от ковид ще умре единици я останат живи, я не, пари като вестници ще има за оцелелите пенсии
  • а след 120 кой ще ходи за памперси... о, то пък верно че и яденето ще е онлайн
  • Благодаря, Сенилга, Петре!
  • Аз пък ще добавя оше 1000 лева към офертата за Турция и ще почивам на СПАто Велинград
  • Отлично! Отсюда: неопатриотизм - не доживать до пенсии, увеличивая эффективность Пенсионного Фонда.
Предложения
: ??:??