4.11.2022 г., 9:41 ч.  

Една пета свободни с президент начело 

  Проза » Други
369 5 10
4 мин за четене

Отдавна е казал колегата: „Много знание носи много тъга“…

Какво по-ясно? Искаш ли да си весел, щастлив, убеден в красотата и правилното мислене, че „Живеем в най-добрия от всички възможни светове“, както твърди философът Панглос - ми, не питай, не мисли, не откривай…

А аз…

Абе, попаднах тук и…

https://mhanational.org/issues/2022/mental-health-america-adult-data#two

Да бях бивш американец – щях и аз да избръмча и да намразя родината си, както се е провикнал бивш руснак…

Ама пусто българче съм – скептично и ровещо до корена, че и под него…

И така – една пета от американците са, меко казано, с психически отклонения. Което е нормално. Средата, правилата, околните, вечното стоене на педали, постоянният страх не за утрешния ден, а за следващите мигове…

В резултат – 50 000 000 пациенти с психопроблеми. Почти 1/5, 20%...

Подчертавам – пациенти! Потърсили медицинска помощ, регистрирани, известни…

А колко не са… Живеещи в свои успоредни вселени, виждащи невидими наоколо си и бързащи да се ръкуват с тях, скачащи от небостъргачи с крясъци: „Руснаците идат!“, претенциозно оценяващи се като богоизбрани, обречени да ръководят и грабят целия свят…

И още по-конкретно – в 5% това разстройство на психиката е в тежка форма. Нелечимо и опасно за околните…

А този риск нараства – 8% от възрастните пациенти признават, че употребяват редовно психоактивни вещества. При младите броят е хем по-голям, хем постоянно нарастващ…

Най-неблагополучният щат /27% регистрирани/ е Юта. Не зная дали това е свързано с мормоните или хазарта…

Най-здрави са в Тексас, Флорида и на Хавайте /17%/, а най-добре са в Ню Джърси – 16%.

Макар… 16% регистрирани психясали… Не е много за успокоение, но в държавата – лудница е известно успокоение.

Важното е, че барем една пета от американците са свободни – в свой свят, със свой поглед наоколо, с право да говорят каквото си щат…

Както казал един стар умен човек /не казвам име, защото съм скромен/: „Най-щастливият човек на света е идиотът. Седи на счупена щайга, наметнат със скъсан чувал, дъвчещ парче плесенясал хляб…

И представящ си, че е на златен трон, в алена мантия, хапващ си пуйка с портокали…“

При което се сещам за прословутата картина „Слепците“ на Питър Брьогел Старши.

https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D1%80%D0%B8%D1%82%D1%87%D0%B0_%D0%B7%D0%B0_%D1%81%D0%BB%D0%B5%D0%BF%D1%86%D0%B8%D1%82%D0%B5#/media/%D0%A4%D0%B0%D0%B9%D0%BB:Pieter_Bruegel_the_Elder_(1568)_The_Blind_Leading_the_Blind.jpg

Ние сме в колоната, зяпащи през празната си вяра в самообявилия се водач - месия…

хххх

А ето го и него – водачът месия, човекът, който от паралелната си планета твърди, че управлява нашата.

Учтив човек – наскоро се обърна към присъстващите с „Геи и господа“, игнорирайки жените. Джентълмен…

Е, неотдавна – тия дни заяви, че инфлацията в САЩ е отпреди два години, а той е начело на властта от това лято. Кой е бил президент от личностите, живеещи в него – не казва.

Преди година инфлацията в САЩ е била 1,4%, сега е 8,2%. Но, според него, не е страшна. И обяснява що е инфлация: „Какво наричам инфлация? Краят на месеца. Какви пари са ви останали? Нямате пари. Това е инфлация. Пари няма – те поскъпват. Това е инфлация…“

Икономисти и финансисти в този момент се гръмват, ама могат ли да спорят с ерудита, разказал как е свалил външния дълг /цитат/ „два пъти“ /???/. За справка – в момента външният дълг на САЩ е над 31 трилиона долара и не може да бъде изплатен ни практически, ни вече и теоретически.

Освен с една малка световна война, която ще занули всички задължения…

И, разбира се – ще разшири свободните демократични територии на държавата до размерите в съзнанието му. Наскоро в Пенсилвания разказа как през 2018 година обиколил всичките 54 щата… Макар невежите да знаят, че в реалната САЩ има 50 щата и един федерален окръг…

Но, естествено, човекът с много съзнания знае най-добре. Нали общува с невидимите. И, както сам признава във Флорида, общува често с изобретателя на инсулина Фредерик Бантинг. Който, впрочем, е починал година преди раждането на Байдън. Което не пречи президентът често да се ръкува със сянката му…

Изобщо – някои недемократични хора по света усилено се молят за здравето му /физическото, другото е в руини/ и за успешното му кандидатстване за президент през 2024 година. Защото надали ще се намери по-успешен разрушител на американската репутация и хегемония…

Свободен, но нерегистиран от специалистите водач на модерния свят…

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Надя!
  • "През 1284 година в Хамелн бил виждан чудноват мъж. Той носел многоцветно пъстро наметало, поради което бил наричан Бундтинг, и се препоръчвал за ловец на плъхове, като обещавал срещу определена сума да освободи града от мишки и плъхове. Гражданите се спогодили с него и му обещали някакво възнаграждение. Ловецът на плъхове извадил една свирка, засвирил и тогава от всички къщи се заизмъквали плъхове и мишки и се събрали около него. Когато сметнал, че никоя не е останала, той тръгнал, тълпата го последвала и той я отвел до Везер; там смъкнал дрехите си и навлязъл във водата, животните се втурнали след него и се издавили. " - братя Грим
  • Благодаря, Пепи, Елке, Стойчо!
  • - Специалистите казват, че народът е започнал да живее по-добре.🤔
    - Но хората твърдят, че нищо не усещат.🙄
    - Точно това му е по-доброто!☝️🤣😂
  • Нямам думи!
  • Стойчо 😂 Демек "Свободата е лудост"
  • Не ме е грижа за американската статистика.
    Нито пък за българската стъкмистика.
    Остави ги да полудяват колкото си искат на свобода.
    Дори лудостта си продават на лотария и със зелени карти си внасят още нещастници!🤣
  • Благодаря, Пепи, Красе!
  • Статистиката отдавна само обслужва определени интереси. А и медицинската клика много иска да се докаже на това поле - колко са..колко сме..; войните винаги зануляват всичко и после производството хуква нагоре от вилицата, стискаме си ръцете и ...мир да е! ... до следващия спектакъл "ла ла лей ла ла ла лей ла ла лей ла... "
  • Само се чуда хамеркканофилията диагноза ли е? (Риторичен въпрос, говоря си, все още без да си отговарям . )
Предложения
: ??:??