По конюнктурни причини един министър на строителството останал без работа, минали месец-два
в бездействие и решил да си търси работа в бранша...
- Господин управител, тук един гражданин иска да го приемете за събеседване за работа - докладвала секретарката.
- Тъкмо навреме идвате - усмихнал се Управителят на строителната фирма - търсим спешно шофьори на бетоновози...
- То хубаво, ама аз нямам шофьорска книжка, мен до сега ме возеха в Мерцедес - въздъхнал тежко кандидатът за работа - нещо по-леко нямате ли...
- Има свободна позиция за шпакловчик и бояджия... - гледа справката Управителят.
- О, не,...имам алергия към разредители в боите и към латекса, сигурно е от парфюмите преди...
- Ами тогава, нещо необичайно да ви предложа, докато секретарката обработва ежедневните данни, ще
правите кафе за евентуални посетители...
- Ох, непосилно е, та аз не знам как се прави кафе, на мен ми го носеха с две лъжички захар и каймак с фигурка ...- оправдал се интервюираният.
- Е, добре тогава, какво можете... - полюбопитствал Управителят.
- Ами какво...мога да правя първа копка на новозапочващ строителен обект, мога да режа лента на нов обект за експлоатация,имам рутинен подпис и подписвам с лека ръка...
© Petar stoyanov Всички права запазени