6.08.2007 г., 22:52 ч.

Не случих на мъж 

  Проза
1563 0 42
1 мин за четене
НЕ СЛУЧИХ НА МЪЖ

Съвсем от скоро съм омъжена. Има-няма десетина години. Дето се казва - почти младоженци. Снощи за първи път мъжът ми ме изведе на кръчма. А като си спомня, ние в кръчма се и запознахме, но пусто безпаричие... По-евтино ни е да си поркаме дома, нема спор. Но може и да съм проста, ама обичам да ходим по заведения, дето се вика. Е, в тая кръчма втори път няма да ни пуснат. Седиме си, поркаме си, слушаме певицата и те ти го моя:
- Дай си запалката.
- За какво ти е, нали пушиш, ти да не се напи?
- Много си проста ма, не следиш ли какво пее жената: Вземи огън, запали ме...
- Ей, това е само песен, бе, като не разбираш от изкуство...
- Ще ми дадеш ли запалката или да ходим да търсим?
Е, какво да ви разправям... Утепаа го от бой. Кой пропойник му е дал запалка, не знам, но цела вечер лази по нервите на хората. А певицата спре да пее и само пище до края на вечерта. Доде не ни изхвърлиха на улицата. Що му требва да бега след нея и да щрака със запалката. И цела нощ вика „Имате ли огънче? Да я запалим, щом толкова иска жената! „
Че вземем да се разведем! Не стига, че почна да пие повече от мене, а и ме излага пред хората. И като пийне, устата не можеш да му затвориш. Това мъж ли е?! Айде поне по нещо да се различаваме, да вземе да спре цигарите...

© Светлана Лажова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Как не се сетих за каишка? Много съм разсеяна. Мерси, Яна!!! Ради, слънце, правиш ми предложение, на което не мога да ти откажа!!! Ще му дам телефона ти, разбий го!!!
  • Тоя дето не си случила с него, знае ли колко е случил с теб!!! Ако не знае, кажи му да ми се обади, че да му рекна туй онуй.....!
  • Светле,пак ме помете,ти що не му сложи каишка на тоя твоя мъж,та то една ракия на спокойствие да изпиеш?Целувки!!!
  • Маги, поне се старая, благодаря ти!!! Веси, и аз ти благодаря, мила!!! Петя, мерсииииииииииииииииииии!!!Да си ми жива и здрава!!!
  • Сладуриииииииииииии!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Чудесно неписан разкоз, невероятно много настроение и усмивки- много ми беше хубаво, докато го четох, благодаря и браво!
  • Браво , Светле, така с весело настроение зареждаш и обединяваш всички.
  • Ще се постарая специално за теб, Стами!!! Таня, много ме зарадва, че ти нося настроение. Но за черпенето ще ти напомня, дано сега не ти ГО РАЗВАЛИХ! ЕХ, ПОЛИ, МНОГО ЗНАЕШ ТИ!!! СКЛЕРОЗА ЛИ МЕ НАРИЧАШ, А?
  • някой си забрави запалката снощи у нас.

    Питай мъжо ти да не той)

    усмих*
  • хахахаха Лягам си засмяна,с добро настроение-за първи път от доста време,трябва те черпя!
  • Хей,усмивчице пълниш му душичката!!!
    Така се разтоварвам когато чета разказчетата ти и после коментарите под тях.Продължавай да твориш все така увлекателни неща и после да предизвикваш такива интересни дискусии!!!
    Поздравче ,Светле!!!
  • Много хубави жени тука бе!!! Чак скандал се оформи, браво! Рико, какво има да се обясняваме,всичко трябва да е точно и ясно. Благодаря ти!!! Кити, едвам ме нави!!! Твоя е много хубав и... млад. Само ако го докопам!!! Анета, някой ми каже: "Добър ден!" и аз правя разказ. Каква е била интонацията, какво е искал да каже и хоп, станал разказът! Дали да не почна работа в някое клюкарско списание?! Вангелова, ти осъвременяваш пословиците и поговорките. Браво на теб!!! Как само се справяш! Срам ме е, ама деяним. Добре, вече няма да въртя любов, само обръч. Благодаря ти, много си добра щом ми даваш да връткам любов с Ицето. Добре, че стана кмет.
  • Русито, кеф ми е, че си при мен!!! Нели, аз тогава пък ти пращам целувки!!! Ина, ще си говориме с тебе на четири очи. Другите айде да си затворят очите!!! Вили, другото си е сирене, а парите развалят човека. Нещо такова беше, нали, мойто момче? Гери, че ти и без мен си блестиш!!!
  • Здравче, абе още не ме е изгонил милия, чак ми става мъчно за него, но...следва продължение. Човек никога не знае какво го очаква. Креми, да го извеждам, ама нали трябва да му купя каишка, че много ми бега като види някоя хубава кучка. Пък и намордник му трябва, защото като не го пускам да ми бега ме хапе, гадинката му мръсна. Петинка, ще ми го разкажете пак вица, че го позабравих. А ти хитрушо такава...не отказвала запалки. Кога имаш време от шетане?! Ице, питай ме как при тия готини жени се удържам да не обърна табелката. Направо не ви завиждам на вас мъжете. Аз по натам някой път ще ти кажа, че те обичам, ама ще видя кога. Да не се излагам сега пред хората, ще кажат, че е изпросено. Обаче не казвай на Ангар, че ще ми се разсърди.
  • Деси, обожавам те!!! Направенв с майсторлък е ракията и аз като я пия и глей к'во става! Ангар, ти на мен си се метнал, обаче незнам в буквалния или в преносния смисъл. Нарочно го правиш, за да кажа:"Защо да не заслужаваш този дар?" Аз ли съм дар или става дума вече за ДАРчето?!
  • Светле, Светле, струва ми се, че малко послъгваш. Не била случила на мъж, ама ха! Такъв убав, кротък човек,не със свещ, ами със запалка да го търсиш, не мож намери. Че и позата с вентилатора владее, че и ракийка пропи, със салатка хем /чета те много внимателно и се уча на ум и разум/, та кво повече искаш от човечеца! Затуй стига си се оплаквала, ами давай следващия разказ. Пък ти - чак с Дарчето и Мая любов въртиш, хич бива ли таквиз работи?! Виж, с Ицето може, щото той е кмет, демек важна клечка, голем човек! Айде, стига толкоз от мен, чакам следващия разказ пак да се посмея, щот докат беше във Варна, нещо ми липсваше. Цунки и от мен,ама само по приятелски и лека нощ!

  • Светле, Светле...
    От къде ти идват наум
  • Алооооо, вие да не внасяте запалки от Китай

    Ми, сменяй го! Да ти дам моя? Прегръщам те, Светле!!!
  • Почти по чеховски - кратко и ясно ! Поздрав!
  • Не съм, Вили. При последния стих на Ангар аз написах:

    - "Щом на кмета се натискат
    всички селски хубавици..."

    Със декрет ги обявявам ,
    всички кандидат-кметици.

    А, сега Ангар!!! Да видим коя е наред. Ама внимавай, че Дарчето е с охрана. Тефал се казва и фи-то му е голямо.

    Така, че който иска да се бори за сърцето и ръката на кметици и кандидат кметици. На мен ми е добре в харема им.
    Поздрави!!!
  • Светланке, от толкова много смях... чак ще грейна!
  • Окъснял си Ице!
    Виж при Ангар Морякът какво написа! Щото приятелството си е приятелство, ама другото си е друго! Като се стискаш за кметиците - хак ти е!

    Дано на всички денят ви е весел!

    sailor1 (Морякът ) 7-08-2007г. 22:50
    Романтикът морски вълк е стар!
    Затуй го взех аз за другар!
    Да ме вреди на кметството сред персонала,
    а после може, тъй де ... ала-бала!

    Но кон, пушка и жена не подарявам,
    на кораба ги взимам и ... отплавам!

  • е,не мога да те коментирам! Целувка!!!!!!!!!
  • Лелее!!! Светле, какви са тези работи? Прибирам се от работа и гледам:
    - С Мая ще се жениш...
    - Дарчето в любов ти се кълне( Семейна обич).
    - "Много си добра, даже най..., за мен!!!
    Цунки!" - цитат от Деси.

    Та питам те аз най-безотговорно:
    Отиде до Варна, слънцето ли те препече, бриз ли те издуха, ама жените луднаха по теб. Добре, че не съм ревнив, а само пощелив.
    Накрая да ти кажа, че и аз те обичам!!! Ама ти си знаеш, нали!!!
    Поздрави за настроението, сърничке!!!
  • Светле, нали знаеш вица за... шетането?
    То и аз... абе ту ми се шета, ту не, обаче не отказвам на запалките, даже и певицата да не е по вкуса - ще се сработим някак!
    Гуш* и цун*!
  • хехеххехе*
    Горката певица!
    Е, извеждай го по- често тоя мъж де... Да го видят хората (не друго).
    Обичкам те, усмивке!
  • Еднаквостта на характерите е нещо страшно!
    Ако и разказчета весели пропише, спасение не виждам - даже свыше! И като няма как да се търпите, ще се наложи да се разделите. И после що ще правиш ти, не зная - ще трябва да се съберете с Мая! Разбира се, че можеш и с Ангар, но той не заслужава този дар!
  • Хихихи, ама може ли такова нещо, бе Светле!?! Ти си една фурия и фантазията ти е необятна!! Чета, чета и се чудя как от най-простичките и обикновени нещица, правиш нещо вълнуващо, забавно и поучително!! За това се иска майсторлък и талант! А, ти го имаш в ИЗЛИШЪК!Много си добра, даже най..., за мен!!!
    Цунки!
  • Добре бе, Етчи, защо като му пея: "Пипни ме тук, и тук, и тук" и даже му показвам къде точно, той не чува. Значи навън може, а вкъщи - не. Ето това не ми харесва, иначе нека си пие. Как каква, Дарче, станахме си едно голямо задружно семейство!!! Мими, той нека те води, нека се бие заради тебе, заслужава си. Но не насърчавайте хората да псуват. Съкрати текста. И пееш хубаво, но си подбирай тестовете! Моряче, моля те да го повториш и пред него, когато е трезвен! Весан, страхотен си!!! Леле що стана, като я настигна? Мерси, Ванина, като тебе мила!!!
  • Светле страшна си
  • Малеййй, значи за това
    цепи ме така глава
    и окото ми е синьо...
    Ма на мене ще ми мине!
    Ти с певицата, кажи ми
    що направих, щото имам
    в джоба си флаконче с газ...
    Да не я настигнах аз!?
  • Ти не зная дали си случила! Но той определено е случил!
  • Сега осъзнавам какви последствия може да има моето пеене у дома: 'Води ме в някоя квартална кръчма, и поръчвай, пии за мене и се сбии заради мене, всичко живо да ни псува..."
    Прекрасна както винаги !
  • Ех Светле, не говори така.
    Мъж мечта е това твоето, рядък екземпляр, пиши го в червената книга.
    Ти знаеш ли колко са мъжете които се вслушват в думите на жените?
    Малко са.
    А твоя не само че се вслушва, ами и вниква в смисъла им, а и не само това, той даже и изпълнява - мечта е твоя мила, мечта.
    А певицата като има страх от огън, защо за огън се е разпяла?
    Е виж ме мен, едно рефренче си припявам от как се помня: "Говори говори, замълчи, замълчи ... " като наблягам на втората час ...
    Айде със здраве си останете (а и кръчми много) и не се косете.

    Поздрав и усмивка за усмивката.

  • Докато бяха малки децата и ние не ходехме по кръчми. Сега не излизаме от кръчмите. В живота, скъпа моя има равновесие, така че, ако знаеш какво те чака Галка!!! Вероника, мила благодаря ти, нали без вас съм заникъде. Аз нещо започвам да се пристрастявам към вас, а това е страшно. Плаша се!!!
  • Много добра идея,но добре,че моя не пие
    И като няма как да ходим по кръчми,отидохме си ние...ще ни запали всички вкъщи
  • Венец, наистина така се спи по-лесно и даже други неща се правят по-добре, когато ти е леко на душичката, приятна нощ!!! Колко си права, Нев! И на теб хубава нощ!!!
  • Искам, Мая, но не мога. Филип ми каза, че няма да ти даде развод. Какво толкова ти е харесал?! Аз ще му говоря против теб и ако се разведете, те взимам, с децата барабар!!!
  • Че и деца не щат да раждат серсемите ! Тъй де - останалото и ние си го можем.И къде- къде по -добре !
    Поздравче !
  • може! ще се ожениш ли за мен?
  • МАЯ, МОЖЕ ЛИ ТОЛКОВА МНОГО ДА ТЕ ОБИЧАМ ,КАЖИ МИ?!
  • на пепел ме направи, Светланоооо с тоя "огин"
Предложения
: ??:??