7.03.2007 г., 8:32 ч.

Неочаквано добра комбинация 

  Проза
5110 0 17
1 мин за четене

   Детската ми мечта се сбъдна – пенсионирах се!!! С първата пенсия си направих пластика на лицето.Така ме опънаха,не в онзи смисъл,че ми качиха носа на челото. Но след корекцията всичко е наред,даже гръдната ми обиколка дето беше провиснала до талията си дойде почти на мястото.После си купих това дето се слага отзад ,забравих му името. Нещо диск беше,но не с музика.Вече мога да се навеждам и да се изправям без проблем. Направо мисля да запиша художествена гимнастика. Викам на мъжа ми-дай си топките да поиграя малко с тях.Той като беше млад риташе футбол.А той мръсникът ми вика:Не искаш ли да ти дам бухалката си? С нея скъпи освен да ти изпраскам едно съчетание с лента за друго не става.Дъртак такъв за какво си мисли!Пред тебе доктора с ушичките  и наколенките е направо свежарка!

  А,купих си и наколенки.Слагам ги и заставам в поза партер,така мия пода. Мъжът ми като ме види така веднага се залепва за мене...отзад.

  Пенсионерка с диск и наколенки-неочаквано добра  комбинация!!! Ако някой пенсионер с яхта скучае,може да ми се обади. И всичко това го направих заради Европейския съюз. Да не кажат,че сме застаряваща нация или недай Боже,че са ни много сбръчкани пенсионерите. Даже като ни увеличат пенсиите с четири процента ще си направя лифтинг ли беше или липосукция няма значение,за каквото ми стигне пенсията.София Лорен да не е по-млада от мен...ама тя май не е пенсионерка.Сигурно не може да събере точки за пенсия милата та продължава да се снима по филми!Стягайте се пенсионери за Европа да не се излагаме!За какво мислите се карат в парламента за това увеличение.Я ако е десет процента-ще хукнем по круизи с яхти и по екскурзии из Европа.Влезнахме ли в Европа-влезнахме.Никакви туршии и домашна ракия-лифтинг и липосукция му е майката,само дето незнам какво означава,ама звучи европейско!

© Светлана Лажова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??