22.04.2022 г., 11:46 ч.

Нещо за някого 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
260 4 7
1 мин за четене

Благодарение на правителството много жени се научиха да са пестеливи домакини...

хххх

Разтревожени журналисти попитали ББ за състоянието му. Той спокойно обяснил, че състоянието му е отлично, дай Боже всекиму, а виж – със здравето има проблеми...

хххх

Обява: „Автобусът на живота пътува по трасето Парк - Родилен дом – Болницата – Гробището“…

хххх

С толкова акъл е трябвало да се роди не с два, а с четири крака. Или в краен случай може и с два, но с перушина…

хххх

Научно уточнение на последното: биошлака…

хххх

Жена ми червисва петгодишната внучка. Близнакът й иска и той. Жена ми го отклонява спонтанно: „Момчетата не се червят, а пият бира“…

Сега бира ли да му търся?

хххх

Нетърпелив съпруг се провиква още пред кооперацията: „Скъпа, прибрах се!“…

От прозорците валят мъже по без гащи…

хххх

Той не скучае – няма въображение…

 

 

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Надя!
  • Разсмя ме, сенсей! Откога не бях чувала това "по без гащи"... И аз не скучая, никога. Изводи?
  • Благодаря, Роси, Младене!
  • 🙂 🙂 Усмивки и сълзи от живота.
  • Интересни констатации!
    По този повод отбелязвам, че българинът трябва да бъде докаран до просешка тояга, за да разбере някои очевидни истини. Кабинетът Борисов остави в хазната 11 милиарда лева, от които 1 милиард за социални нужди. Сегашното правителство докара хазната до санитарния минимум и на всеки 2 седмици източва по 1 милиард лева. Къде изчезват тези пари засега е тайна, но ще римувам - по нечие Задокеанско нареждане навярно в Украйна!

    Светли Великденски празници, Георги!
  • Благодаря, Пепи!
  • Хем се смея, хем ми е и малко тъжно.
    Имам познат, който ме затрупваше с линкове на хитове от сити с Моя любима...", "тая седмица е на 1..." и казва "Музиката е моят живот": и разбирай вечер като се прибере, удря дневната доза ваксина "Савой" на фона на музиката на сити, да не помислиш, че нещо твори в музиката!
    Въображението опира до каквото си искаш
Предложения
: ??:??