15.10.2022 г., 8:46 ч.  

От гюрлюка 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
364 7 10
2 мин за четене

Вредна математика.

Официално са гласували 39% от имащите право на глас.

Което автоматично прави нелегитимни всякакви „победители“ и „избрани“ – повече от половината народ не ги ще…

Обаче – законът, който самите „избраници“ са си нагласили, ги прави печеливши в далаверата…

„Победителите“ са с 25,33%. От 1/3 гласували. Тоест – „победителите“ са с някакви си 8% и малко от народния глас…

Вторите, третите, следващите – 6,66%, 4,6%... А натам даже нямаше да влязат при нормални условия…

Долу математиката и морала!

Да живее преврата?!

Щото налагането на малцинството над мнозинството си е преврат…

хххх

Поредна дясна тъпня…

Шум и врясък – как да не поканят руската посланичка на откриването на Народното събрание…

Ами просто не й изпращайте покана?!

Неее, това няма да е шумно. Как ще го забележат кукловодите от „Козяк“? А родните политикани от едно време си знаят: „Когато в Москва пръднат, в София се насират“. Сега пръдльовците са във Вашингтон…

И ето – събрали се някакви и решили – няма да я канят…

Че какви сте вие? Кога станахте калайджии, кога ви почерня задникът? Избрани за депутати? Но НЯМА Народно събпание!!! Не е открито. Не е конституирано, както обясняват специалистите по конституционно право. Тоест – вие сте сульовци с претенции…

А чиновниците бързат да изпълняват нарежданията на компанията пийнали еднодневки. И медиите гърмят…

Скандал да стане…

Обаче – ние уж чакаме от това НС работа да се върши, за настъпилата вече криза /18% инфлация!/ да се готвят…

Абе, вие още ли вярвате в Дядо Коледа, девствените проститутки и честните политикани, работещи за народа?

хххх

Кание Уест се появил на седмицата на модата в Париж с фланелка с надпис: „Whites Lives Matter“.

Негърът е известен като противник на бандитите от BLM, свободомислещ, банван заради антисемитизъм…

 

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??