14.02.2019 г., 10:54 ч.

Попара - 17. 

  Проза » Хумористична
476 3 3
1 мин за четене

Преди месец посетил психиатър. Лекарят вече се оправя…

Хлебарките от публичния дом излезли на митинг с плакати: „Стига зрелища, искаме хляб!“…

Надпис върху колбас: „При изготвянето на салама не е пострадало нито едно животно“…

Прасе, попаднало случайно в мелницата на месокомбината, подобрило много качеството на продукцията…

Пълен плаж. Красиви жени. И подходящи мисли. Каква жена е за предпочитане – с две висши образования или с две високи образувания?

А как ли подписват телеграми до останалия далеч съпруг? Може би – твоя завинаги и чужда за малко…

Много двусмислено е, когато някой те повика да си поговорите навън като мъж с мъж. Добре да е някой бабаит, за да се сбиете. Ами ако е съвременен модерен мъжеНствен тип? …

Политик с мазолеста от ръкостискания ръка…

Купувайте снежна алпийска вода от софийския водопровод…

Полиция след бандити – престъпници искат да се избавят от престъпниците…

Гледай какво пише в данъчната декларация, а не в тая за правата на човека…

От яд скубе косата от главата на съседа…

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??