5.09.2007 г., 14:07 ч.

Поредната влюбена тинейджърка... 

  Проза
1496 0 2
1 мин за четене
    Поредната влюбена тинейджърка...

Влюбена съм. Влюбена в един глупак. Аз живея за него.
Лягам си с мисълта за него. Сънувам го. Сутрин, когато се събудя, затварям очи и се моля сънят да продължи. Да заспя пак, само за да го имам...
Той ми беше обещал много неща. Звънях му. Телефонът му - изключен.
Чаках го - не дойде. Започнах да обикалям сама - какво ми остава...
И сега... Все още... Чакам. Той да се обади. Да дойде. Да ме погледне...
И да каже, че ме обича...
"Знаеш ли колко искам някой да ми каже, че когато си дойда в края на лятото, всичко ще си е същото и ти още ще ме обичаш..."
Аз те обичам... Но ти ме предаде. Готова съм да ти простя. Не ми пука, че майка ми и баща ти са против.
Не ме интересува, че всички ме гледат накриво, защото съм с теб.
Не ме интересува, само защото с теб се чуствам добре... Вдъхваш ми увереност... Имам ти доверие.
Но... Love stories never have happy endings!
Болката и самотата са единствените ми приятели... Не мога да се доверя на никой друг... Всички ме предават.
Само те стоят упорито до мен. Нямам сили да ги изгоня... Карат ме да падам... И всичко заради теб!!!

© Мо Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Ам аз ев не ги слушам от половин година и повече... Минах на готик,блек и дет... Ама най-вече готик.
    Иначе благодаря за поздрава и за оценката
  • Евънесънс навеждат на такива мисли... и аз съм писала такова нещо, докато ги слушах... Пусни си Търникет (чувствай се поздравена от мен), поплачи си едно хубаво, а после се успокой и погледни нещата от по-слънчевата страна... може пък всичко да е за добро. 6 от мен, за чувствата и споделянето
Предложения
: ??:??