13.03.2006 г., 20:27 ч.

Приказка за "Любовта" 

  Проза
1352 0 3
1 мин за четене

Роди се на света едно момиче тъй малко и чисто все едно беше ангел паднъл от небето! 20 годин по-рано се беше родил самият Дявол, красив, подъл и нагъл!
  Нейното детство бе осеяно с нещастия. Тя бе мачкана от всичките й приятели!
Неговото детство беше прекарано в гуляй! Около него се носеше сладка миризма на е евтин дамски парфюм и наркотици!
И ето и най-очаквания ден от нея, денят в който ще стане жена. За това как тя е станала жена се досещате, онзи тъка болезнен начин!
Направиха и прекрасната девойка подобие на жена която не иска да е жива.
Минаха няколко месеца и Ангелчето се запозна с тъъка известния Дявол. Двамата се влюбиха един в друг. Тя се нанесе при него, а той всяка вечер си водеше различни момичета с който се дрогираше и спеше! Тя го помоли да престане с неговите наркомански историй, защото я боли да го гледа така!
Той престана с дродата и се отдаде на алкохола! Всякя вечер Дявола  се пребираше пиян до смърт и я биеше до побъркване! Ето как Ангелчето реши след поредният побой да се поразходи, след като сълзите й пресъхнаха се прибра при неиният насилник, легна до него и заспа!
На сутринта тя беше мъртва. И това Ангелче се качи на небето!
А Дяволът........той избяга и повече не се появи!

© Едит Миткова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Харесва ми....но знаеш ли..какво си мисля като чета твоите творби...?ти явно си преживяла тварде много ..за да пишеш постоянно такива депресиращи разкази, които винаги свършват трагично!Може и да баркам..но просто имам някакво тапова чувство!Ако писането ти помага да преосмислиш нещата и да излееш мъката си..продалжавай да пишеш...казвам го от личен опит, наистина помага!УСПЕХ!
  • Боже, помогни на това дете...
  • Мило,знаеш колко съм чуствителна а тази прикаска ме разрева!!! Много е добра!Пиша ти 6++++++++......
Предложения
: ??:??