4.11.2011 г., 6:15 ч.

Разковани дъски -1 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1178 0 7
3 мин за четене

 

 

Искам да попитам някой икономист: При каква лихва се отпуска кредитът на доверие?

 

Землянино, не викай срещу всеки астероид: „Само да ми паднеш!”.

 

Специално за фотографи – извършвам “баланс на бялото”... на очите.

 

Как ли щеше да свърши приказката, ако Червената шапчица не беше срещнала Вълка, а Бика?

 

Стигам до извода, че прекомерната  злоупотреба със Забранения плод води до пристрастяване.

 

Моля да ми бъде опростен Дългът към Родината...

 

Ако ти хлопа дъската, потърси нещо за чукане!

 

Парадокс: Няма мъж, който да не е припознал  за  свое дете Истината, родена в спора!

 

Въпреки че знам кога според маите Светът ще свърши, Енергото и  ВиК не спират да ме изненадват...

 

Новият филм, който се предвижда Брус Уилис да заснеме в България, ще се нарича „Паркирай трудно”.

 

Неговата Вяра беше изключително силна... жена.

 

Връх в банковия цинизъм: измислиха банкомат-скъперник!

 

Някой знае ли с какъв никнейм се логва Смъртта?

 

Измислих нов начин да посрещаме корумпираните политици пред входа на

Парламента – с хляб и КОЛ!

 

Разбиване на мит: веднъж стомна за вода, втори път стомна за вода, на третия път отидох на чешмата... с туба.

 

Попътният вятър не ни пречи да плуваме все срещу течението.

 

При мен градусът на избирателната активност беше 39 % на първия тур и 56 % на втория. Просто ракията беше по-силна...

 

Пояснителна легенда към снимка на Националния отбор по футбол след купон: отляво надясно – паднали...

 

Веднага след началото на втората част нашите футболисти направиха опит да се върнат в мача. Поне по-трезвата част от тях...

 

Предложение: смятам, че вместо телефон 112, гражданите трябва да избират цифрите на минималната работна заплата...

 

Не ходеше по чужди жени, за да не налети на по-здрави от него чужди мъже...

 

Стори ми се, че чух  Неволята да вика за помощ...

 

Правилното произнасяне на думата „идиот” може да ти докара сериозни неприятности.

 

Не виждам защо скромността трябва да краси Човека, след като тя има чисто морално предназначение, а не функция да разхубавява.

 

Надзирателят прошепна на ухото на осъдения, който чакаше на електрическия стол:

- Нека Силата бъде с Теб!... Силата на тока!

 

Използвам случая да Ви кажа всичко, преди да сте ме намразили вследствие на това.

 

Лъжицата има удивителното свойство да се забърква във всякакви каши...

 

Стрелям без предупреждение по всеки вътрешен глас, който се опита да

ми смущава вътрешния мир!

 

Серумът срещу ухапване от отровни змии се прави от змийска отрова, а не от слюнка на българска тъща...

 

„Адски съм запален по колите!” Подпис: Пироман.

 

Според мен, изборите трябва да бъдат ИНкасирани!

 

Извинете ме, но ще си запуша носа, преди да чуя „лебедовата песен” на задника...

 

Кирил ПАЛАЧОРОВ, 31.10 – 03.11.2011, Бургас

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • "Стигам до извода, че прекомерната злоупотреба със Забранения плод води до пристрастяване."
    много забавно,хареса ми
  • Уникален!!!
  • "Въпреки че знам кога според маите Светът ще свърши, Енергото и ВиК не спират да ме изненадват..."
    !!!

  • )))))
    Трябва да има разнооМразие. Иначе ще се изхакаме съвсем...
  • Явно спряхме да "изхакваме" мислите и сега почваме да разковаваме дъските.
    Усмивка си, Кирил!
    Поздрави!

  • Неведоми са пътищата на бога на парите...
Предложения
: ??:??