10.04.2013 г., 20:51 ч.

Разковани дъски - 28 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1414 0 6
4 мин за четене

 

 

Като почна да хъркам и се включват алармите на колите чак от блока отсреща...

 

 

Съдбата остави върху него своя отпечатък. От среден пръст.

 

 

Едно от условията за пълноценен секс е да си буден...

 

 

Кучето, дето го изстреляха руснаците в космоса, стана "Герой на социалистическия труд", а китайското - "Герой на кулинарния"...

 

 

Модернизация: С помощта на метална детска количка, Вашият "Н*кия Аша", лесно се превръща в "Н*кия с фаша".

 

 

Споделената Любов е най-добрата козметика за душата.

 

 

Човек може да се остави в ръцете на блондинка, само ако е в кома.

 

 

Мнение на канибали за изборните листи: Ще гласуваме с две ръце за всяко от тези менюта!

 

 

Изповед на снайперист: "През целия си Живот съм си поставял чисто човешки цели".

 

 

Искам да се надрусам с чист въздух, но в града няма как да се случи...

 

 

Ако трябва, мога да стисна зъби и да играя цял мач на инжекции. Финансови...

 

 

Само си представете: Великденският заПек...

 

 

Ако е възможно, в ловната стрелба, вместо панички, машинката да изстрелва адвокати... Мислех си, ако може и да ги прострелва предварително.

 

 

Извънредно съобщение на моите вътрешни гласове:
"Искаме да избягаме завинаги от тази глава!"

 

 

Рано или  късно Съдбата убива всички...

 

 

Центробежно правило на мисълта: каквото и да Ти се върти из главата, важното е, да не превъртиш!

 

 

Еволюция: Вълк в овч/арск/а кожа...

 

 

Губят ми се два основни момента от вечерта. Първият - когато излязох от бара, за да се прибирам, и вторият - защо направих това?

 

 

Семейно положение на някои видове български алкохол: РазРеден.

 

 

Съвет от кварталния зъболекар: Вашето силно разклатено здраве трябва да се извади!

 

 

Неговите вътрешни страхове не му позволяваха да приема нещата на юнашко доверие...

 

 

До колене е само морето от илюзии...

 

 

Не намерих себе си, но пък срещнах толкова интересни хора!

 

 

Ще ми окажете неоценима помощ, ако не ми я давате.

 

 

Заживях с добри и почтени хора. Срещнах сред тях чудесни приятели и съмишленици. Животът ми беше приказно спокоен и щастлив, но един ден дойдоха някакви лекари и ме изписаха от лудницата...

 

 

Българската версия: Радио Ореван

 

 

Нормалният живот в България се случва по особено жесток и мъчителен начин...

 

 

Нещата не се случват по-лесно по трудния начин, а само по-болезнено...

 

 

Повечето хора винаги намират най-неподходящите начини да се отплатят за доброто, сторено им от друг...

 

 

Да довършим оправянето на страната по подобаващ начин! Каквото и да означава това...

 

 

След репетицията, част от оперните хористи се включиха в генерално разпИване...

 

 

Купих на кучето един лАйфон. Да не лае напразно, че смущава квартала...

 

 

Скромността е готин начин да скриеш доста недостатъци.

 

 

Първата стъпка към истинската изневяра е да започнеш да изневеряваш на себе си...

 

Ако пък любовта на жената към мъжа е минала през стомаха, значи човекът е поставил неправилно бронежилетката си.

 

 

Когато българинът се чуди какво да прави, обикновено прави чудеса.

 

 

Светци и грешници има само в Библията. В обикновения живот се наричат добри и лоши.

 

 

Да забравиш онова, което не бива да казваш, понякога е същото като да изтърсиш някоя глупост и веднага да се сетиш, че всъщност забравеното, е било точно това...

 

 

Със сигурност можех да постигна много, ако държавата не ми вземаше и малкото, което успявах да събера...

 

 

За да изпереш пари, не трябва да накисваш тях, а някого другиго...

 

 

Когато тръгнеш да бягаш от себе си, вземай само най-необходимото - ума !

 

 

Най-сигурният начин да спечелиш пари от тотото е, всеки път, когато решиш да попълниш  фиш, да пускаш парите, отделени за това в касичка. След години печалбата ще си е все още там и ще набъбва...

 

 

Какво е "международна политика" според мен: намазват ти филия с вакса, Ти плющиш и преглъщаш, кимайки доволно, все едно са Ти дали такава, с най-скъпия черен хайвер.

 

 

България ще тръгне напред, когато се реши да направи кръгом...

 

 

Когато можеш да имаш всички, за какво Ти е да имаш всичко...

 

 

Българска работа: за да не се минат, решиха да се прекарат сами...

 

 

Бих се зарадвал неимоверно, ако се събудя една сутрин и разбера, че нито един политик не е останал в страната!

 

Кирето, 02-10.04.2013 г., Бургас

 

 

 

 

 

 

 

 

 

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.

  • Танче,
    внасянето на малко смешни мисли в чужда глава, си е чиста проба спестовност

    Лина,
    изпращам Ти на помощ едно магаре с две туби прясна вода и дизелов генератор, който то тегли отзад на теглича

    Светославе,
    малко дъвка за ума, така де - човек да се почувства като мислеща тръстика

    Ани,
    те са вид имунизация срещу настъпващата световна идиотия
    Както се казва - смехът бил заразен...
    Поздрави на всички !
  • Всичките са много остроумни
  • Винаги се забавлявам при теб, приятелю...радвам се на интелекта и на остроумията ти...
  • "Българска работа: за да не се минат, решиха да се прекарат сами..."
    Ей затова не се сърдя, че подменят новия водопровод с още по-нов и втори ден сме без вода и май и без ток ще ни оставят, но има ли значение като няма смисъл... Поздрави, Кире Благодаря ти за усмивката!
  • Шумът в главата ми пречи ли ви?
    Евала ти, Кире, че си открил как със сигурност се печели на тото!
Предложения
: ??:??