16.05.2013 г., 23:32 ч.

Разковани дъски - 31 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1665 0 7
9 мин за четене

Късметът обича смелите, защото ако героите умрат рано, глупаците ще се контузят сами при награждаването и ще развалят радостта от победата.

 

 

 

При великденските яйца противоборствата се решават с чукане. Щеше да е забавно, ако това се прилагаше и при политическите.

 

 

 

Колоездачът се завърна след като победи в обиколката на Франция и с гордост показа жълтата фланелка на жена си. В негово отсъствие, съпругата спечели няколко пъти обиколката на свободните мъже от квартала.

 

 

 

За разлика от футбола, в секса, вкараният от засада гол, не се отменя като нередовен.

 

 

 

По отношение на изборните резултати съм спокоен за народа - ние няма да спечелим.

 

 

 

Не мога да се справя с нарастващата битова престъпност нощем около хладилника!

 

 

 

Срещу скромно възнаграждение, ще ВИ отърва от тежките финансови приходи...

 

 

 

 

Той е суров човек и много се дразни, когато някой му каже, че е много печен тип...

 

 

 

... На другия ден в изтрезвителното:
- И тоз воскресе!

 

 

 

Все пак, "Разораната целина" е по-добрият вариант в сравнение с "Прекопаната целина"...

 

 

 

Специалните хора не изискват специално отношение, а постоянно внимание...

 

 

 

Точно преди изборите ще се отдам на БЕЗПРИстрастна седмица.

 

 

 

Човек минава през различни етапи от живота си, а смъртта е един от тях. С тази разлика, че тя не те пуска да продължиш напред...

 

 

 

След изборите целият народ трябва да мине през химическо чистене...

 

 

 

Много се дразня като започна да си говоря сам. Не мога да определя кой е по-големият простак от двамата...

 

 

 

Когато нямаш друг избор и този върши работа...

 

 

 

Убеждавам се за кой ли път, че пластичната хирургия прави страшни чудеса със жени, които преди това наистина са били красиви...

 

 

 

Не ми изпращайте ангели, че жената се сърди!

 

 

 

Парадокс на съседските взаимоотношения: Съседката отдолу всъщност най-често е отгоре...

 

 

 

Търся преводачка. Да владее езика на тялото.

 

 

 

 

Допълнителни фейсбук-екстри за бизнесмени: "Кой ми е разглеждал банковите сметки" и "Кой ми е подслушвал телефоните"...

 

 

 

 

В българската политическа математика, освен разместителното свойство, напоследък се използва предимно отмъстителното...

 

 

 

 

Като гледам как вървят нещата в България, имам чувството, че всеки момент ще се строполят от преумора и ще издъхнат...

 

 

 

 

Криза е. Дори маймуните спряхме да ловим с трици, а започнахме да го правим с голи ръце...

 

 

 

Не си задавам излишни въпроси, защото върху мен се изсипва камара от излишни отговори...

 

 

 

В минералната вода от Банкя, освен полезни минерали, напоследък се наблюдава и наличие на микрофони...

 

 

 

На седмия ден Бог реши да си отдъхне, защото разбра колко работа още му се отваря, след като създаде Жената...

 

 

 

Добре де, негрите как наричат Цветница?

 

 

 

Чувството за хумор ми помага да не полудея сред хора, лишени от чувство за мярка.

 

 

 

 

Застраховката не покрива щети от битова злополука при подхлъзване и падане върху мокър кухненски под, докато се промъкваш нощем към хладилника. Нито пък такива, от качени килограми, в случай, че тази злополука не се състои.

 

 

 

 

Когато нещо виси на косъм, има ли значение, дали той, е от блондинка или от брюнетка?

 

 

 

Сигурен начин да разберете дали Ви подслушват телефона:
Вземате голям чук и го правите на сол. Ако до 24 часа получите оферта на имейла си за покупка на нов мобилен апарат или оферта от GSM оператор, работата не е чиста. В случай, че имате още един апарат, изчакайте дали няма да получите СМС на него с подобна оферта.

 

 

 

Тримата космонавти от Международната космическа станция се завърнаха на Земята. Кога ще сторят същото и нашите политици?

 

 

 

След всички опити на политиците да се омаскарят един друг, ситуацията заприлича на детски Рожден ден - всички са с нацапани лица, весели, доволни и с напукани балони, а тортата я няма...

 

 

 

Властта е майка на всички обществени злини, затова всеки иска да се докопа до нея, за да припознае децата ù като свои...

 

 

 

Ние сме добра черна дъска за упражнения и за изнасяне на открити исторически уроци върху нас.

 

 

 

Човек трябва да обича поне малко себе си, ако иска другите да го мразят от сърце.

 

 

 

 

Ако Светът се управляваше от умни, а не от алчни хора, алчните щяха да са като нас. Или богати душевно, или душевно болни.

 

 

 

 

В България ще настъпи екологично равновесие, когато боклуците си идат от властта...

 

 

 

Най-якият статус е не този, който публикуваш тук под снимката си, а онзи, дето ти го изписват близки и роднини под снимката. На телеграфния стълб...

 

 

 

Установих, че нощният живот много пречи на дневния...

 

 

 

Дръжте се, преди да е станало късно да се пуснем!

 

 

 

Защо да досаждам на хората с друго. Стига им това, че съм им приятел.

 

 

 

Всъщност, пандизчийското райе е нещо като фешън версия на баркод.

 

 

 

Ние не се въртим в омагьосан кръг. Това е зловеща панаирджийска въртележка, в която ние сме кончетата, дето ги яхат децата на онези, които се забавляват с народ като нас!

 

 

 

Бива ли такова нещо - вече нищо не бива!

 

 

 

Ако наркоманите спечелят изборите, всички пари ще отиват за магистрали.

 

 

 

Политически идеализъм: Постъпих честно - върнах парите, които ми предложиха, за да продам своя бог. И взех повече. От други купувачи.

 

 

 

Някой знае ли, дали има разносна търговия с гласове, че ме мързи да излизам от къщи?

 

 

 

Според мен, критична маса има и в случая, когато общото тегло на двама души, които се прегръщат в асансьор, надхвърля допустимата норма за безопасна експлоатация на кабината.

 

 

 

 

Има някакъв виц в изборните резултати, но не мога да определя дали да го сложа в категория "тъпи" или в "черен хумор"...

 

 

 

Любимият филм на кардиолозите - "ТРомб райдър".

 

 

 

Започва да вали дъжд, когато някоя разглезена богиня не получи онова, което иска. Представи си за всемирния потоп какво реване е паднало!

 

 

 

"Накъдето Ти видят очите" не е посока, а опасно недоглеждане...

 

 

 

 

Морето е прекрасно тази вечер. Тихо, красиво и спокойно. Море от илюзии...

 

 

 

Пиша глупости и пия домашна ракия. Не знам кое от двете правя по-успешно.

 

 

 

Ще има полза от Вашето безсъние, ако вместо бели и черни овце, броите бюлетини..

 

 

 

Ром от жица не се бои. Само токът може леко да го изненада.

 

 

 

 

Не е лесно да си прост по цял ден, но нощем е просто отвратително.

 

 

 

Човек може истински да избяга от себе си, само ако подаде ръка на Фантазията и се остави Тя да го води...

 

 

 

 

Ако можеше съзнанието ми да бъде като статус - да се обновява непрекъснато...

 

 

 

Моряшка фланелка за депутати - райетата са вертикални, а вместо котвичка до сърцето, на ръцете има белезници...

 

 

 

 

Искам ясно да заявя: Понеже не знам къде съм, не ме търсете там!

 

 

 

 

Медиите - това най-често са лъжливите вътрешни гласове на едно шизофренично общество...

 

 

 

 

Ще взема да основа един Национален Фронт За Спасение ОТ България.

 

 

 

 

Не е вярно,че съм избягал от страната. Просто от Космоса България изглежда по-красива!

 

 

 

Евровизия - много евро за визия. Друго нищо...

 

 

 

Унищожаването на алкохолни доказателства в домашни условия се класифицира като: "битово криминално забавление".

 

 

 

Ние, българите, сме като върби край водата - вечно наведени...

 

 

 

През розовите очила кръвта изглежда черна... и е трудно да разбереш, дали хората страдат или ти се струва, че са изцапани с кал. Затова и онзи, който непрекъснато вижда Света в розово, трябва да има отлични познания за цветовете...

 

 

 

Красотата не иска жертви. Заблудата ги превръща в такива...

 

 

 

Авангардни тапети с десен, копиран от изборни бюлетини, са хит сред обзавеждането на луксозни жилища на политическите лидери.
Купуването и продаването на тапети с друг десен е престъпление!

 

 

 

Майката към Червената шапчица: Иди при баба си да ù занесеш тази кошница с бюлетини...

 

 Кирето, 01.05 - 16.05.2013 г., Бургас

 

 

 

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Сър Димитри,
    чест и почитания за Теб - ценителя на изисканите питиета и шантавите лафчета от моя калибър! Наздраве! А шедьоврите са по музеите, смятам да не ставам класик и да поживея още малко!

    Викторе,
    приемам даровете от Небето като знак, че боговете се забавляват искрено с моите дивотии!
    Наздраве!
  • Наздраве с домашна ракия от космоса
  • "...Пиша глупости и пия домашна ракия. Не знам кое от двете правя по-успешно."...
    Пишеш - само Шедьоври!!!
    Предполагам, че пиеш и Люта ракия - също успешно!!!
    Харесах!
  • Лина Светлана,
    ако можеше да се налага и мярка за неотклонение от здравия разум...
    Поздравче!
  • "Чувството за хумор ми помага да не полудея сред хора, лишени от чувство за мярка."
    На мен-също Благодаря ти!

  • Танче, дръж се естествено!: Световъртежът е от въртележката, на която всички сме качени
  • Кире, разкованите ти дъски ми прецакаха възприятията, та чак свят ми се ОТви
Предложения
: ??:??