14.08.2013 г., 19:42 ч.

Разковани дъски - 34 и 35 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1391 0 13
12 мин за четене

Част 34

 

Никога няма да бъдеш сам, когато вярваш в нещо красиво!

 

 

Съдбата те среща с много хора, но накрая в сърцето ти остава само един човек...

 

 

 

Умът може да бъде страшно оръжие, но и най-силния лек. Използвайте го така, че да дарявате Живот, да поддържате с него Живота и да създавате красота. Нека думите Ви бъдат Светлина и щит, а не средство за разрушение...

Има кой да вижда и да записва сътвореното от Вас или стъпканото с лека ръка. Рано или късно, думите ще дадат плод, ще бъдат отрова, или ще посеят семената на нов Разум, лишен от егоизъм...

 

 

След петата водка някъде, мадамите в дискотеката започват да пеят песента на Елвис "Love Me Tender" като "Love Me, Bartender"...

 

 

Единствено капката Любов не прелива чашата на търпението, просто обезсмисля ината...

 

 

Обществото ни е такова, че ако сега бъде организиран бал с маски, всички ще отидат така, както са облечени...

 

 

Свободата ще изгрее, когато си отиде нощта на омразата...

 

 

Ако непрекъснато се ровим в миналото, ще се превърнем в клошари на историята и тя ще ни запомни като търсачи на боклуци...

 

 

Никой не знае за Теб повече, отколкото собствената ти съвест...

 

 

За Любов са нужни двама, а за омразата един стига за всички...

 

 

Ако знаете колко мразя политиката, ще разберете защо харесвам хората, които мислят като мен.

 

 

Винаги е по-добре да оставяш леки съмнения, отколкото да носиш тежки последствия...

 

 

При мъжа, Любовта е всичко, което му остава след развода...

 

 

Днес си мечтая да се топна в морето. От Любов...

 

 

Ако върнат България на гражданите, за селяните какво ще остане?

 

 

Мечтата на Кънчо: Искам да мога да стигна до всяка G-точка на Света!

 

 

Не гледай какво обещават синоптиците. Хубавото време е вътре в Теб...

 

 

95 процента от болестите при мъжа са причинени от жени. Останалите 5 - от техните майки.

 

 

"Всяко зло за добро" - това ми прилича по-скоро на размяна на заложници...

 

 

Единствено микробите са с Теб докрай!

 

 

Интересно ми е, тези, дето всяка сутрин стават със задника нагоре, как гледат на Света?

 

 

Излишната употреба на хартия води до намаляване броя на истинските дървета. Останалите - дето са във властта, не се влияят от това, какво пишеш върху нея.

 

 

Със започването на астрономическото лято започна и сезона на мокрите фланелки - залях се с кафето.

 

 

Човек трябва да заспива така, че да си спомня за нещо красиво, когато се събуди...

 

 

 

Моят нефутболен девиз: Never ФОЛК Alone!

 

 

Искам политическо убежище. Във валутния резерв!

 

 

Лошото е, че Късметът може да прави секс с теб по всяко време, но когато ти обърне гръб, не ти е позволено да му го върнеш.

 

 

Българският футбол е занимание, което прилича повече на църковен ритуал, отколкото на спорт, защото тези, които дръзват да го гледат, после непрекъснато се кръстят...

 

 

С детонатор, с раздразнена оса и разлютена жена, не си прави шега.

 

 

Една ясновидка, дето може да вижда и в бъдещето, говорила с духа на моя пра-пра-внук и той ù казал, че по негово време България почти била на път да се оправи...

 

 

Продадеш ли си душата, можеш да си купиш всичко. Но оттам нататък, започваш да обедняваш с всяка изминала минута...

 

 

Някои бракове са като черна дупка - непрекъснато поглъщат материя...

 

 

Колкото по-малко се замисля човек, май е по-добре, но ако спре изцяло да го прави, ще се превърне в български политик...

 

 

Демокрацията е до време. В полунощ пак се превръща в Тиква...

 

 

Най-много безобразия се вършат, когато Съдбата влага в чувството ти за справедливост голяма доза от своя черен хумор...

 

 

Баланс - когато всичко, което ти "пада от небето", се подрежда така, че да не те смаже...

 

 

Ако непрекъснато вършиш всичко през пръсти, няма как де се вземеш здраво в ръце...

 

 

Онзи, който се смее последен, дали всъщност не си говори сам?

 

 

И празнотата може да те изпълни до краен предел. Само глупакът смята това състояние за Свобода...

 

 

Искам да легна, да заспя и да ме размразят след няколкостотин години. Само ще бъде жалко ако случа на канибали.

 

 

Винаги е по-добре главата ти да е празна, а не душата.

 

 

Всичко е относително, но е хубаво, когато прекрасните неща се отнасят за Теб!

 

 

 

Малките капчици от Рая правят така, че лъч Светлина, да стига до нас и да ни дарява цялата си Любов докато спим. Лекува ни, презарежда ни и на сутринта се събуждаме пълни с живот по неясна за нас причина.

Но пък е готино някак си...

 

 

Невероятно е, как един брак противопоставя правата на човека срещу тези на жената...

 

 

Когато береш душа, поне гледай да набереш повече...

 

 

 

България няма нужда от псевдомъченици, а от умни хора, които да проумеят колко са вредни: политиката, разделението и нихилизма. Ние приличаме на автомобили с пренабити номера, не живеем свой живот, бълнуваме несвързани обещания и влачим като огромна котва след себе си нашето изгнило политическо минало. А нова енергия, нова духовна същност чукат на вратата на цялото Човечество и ако не се променим... сега, ще останем отвън. И тогава няма да има спасение от мрака, който е вътре в самите нас и който сме допуснали да влезе сами.

Омазани в калта на дребнавите си дрязги, търкания и себедоказвания, пропускаме златния шанс да се превърнем в нещо повече - духовно осъзнати личности. Силата на човешкия ум да променя Света, е безгранична, непризнаваща прегради и нека я впрегнем да върши добро, а не разруха!

Любовта е съвършеният инструмент за промяна, обновление и презареждане на всяка една душа. Нека тази Обич, бъде и Щит и Меч, когато се наложи, но първо да я извадим навън - от най-съкровените скривалища на изтерзаните си и обезверени мисли...

 

 

 

Съдбата никога не публикува рецептите за това какво ти готви...

 

 

Приятно е, когато хиляди хора скандират моето име – МАФИЯ!

 

 

Не можеш да надскочиш себе си, ако си захапал летвата...

 

 

Бързата работа - SPAM за майстора!

 

 

Дръжте се естествено. Останалото ще се разруши от само себе си...

 

 

Крайно време е всички да се вземем в ръце и да спрем да пишем новата история с краката си...

 

 

Стигам до извода, че високата смъртност сред златните рибки, както и фактът, че много от тях се раждат глухонеми, са причина много от желанията на българите да останат нечути, а мечтите ни - неосъществени...

 

 

Живеем безгрижно, защото без грижи закъде сме...

 

 

Няма по-красива Светлина от тази, която озарява една човешка душа. Пазете я жива и неугасваща в своите, защото тя е всичко, което имате. Докато Тя грее и осветява Вашия път, независимо от избора, който правите, ще бъдете неуязвими за всеки опит на Мрака, на отчаянието и лудостта да Ви отклонят от следването на мечтите Ви. Това, което Творецът е заложил у нас, е неизмеримо по-мощно от всеки страх, от всяка прокоба, от всяка завист и неуспех. Любовта е универсалният код за общуване между всички същества във Вселената и Тя е единственият път към Светлината...

 

 

Независимо от трудностите, те бива да се обезверяваме. Иначе ще озвереем съвсем...

 

 

Демокрацията в България ще победи, когато умре и последният глупак, който вярва в нея.

 

 

Всичко ще се оправи, когато спрем да оправяме другите...

 

Кирето, юни-юли 2013, Бургас

 

------------------------------------

част 35

 

Хубавата Жена е като опасно място в океана - около нея гъмжи от акули...

 

 

Депутатско: Вяра, Надежда и Любов към парите.

 

 

Досега в него се влюбваха само поетеси. Всичко вървеше добре до мига, в който и жена му реши да стори същото...

 

 

Блондинката до последно вярваше, че "тази с косата", дето щяла да дойде да я вземе, е новата ù фризьорка...

 

 

Аладин`2013 :
- Сезам, ако ще ми се отваряш, сега е моментът!
Кирето (LIVE от пещерата)

 

 

Мислех, че е някаква киноложка изложба, а то било конкурс "Мис България"!

 

 

Все по-трудно се намира нещо, което никой не търси...

 

 

Прекрасно знам каква грозна съвест имам...

 

 

Търсете и ще намерите. Я себе си, я нещо друго...

 

 

Не си навеждайте Душата пред всеки, който ви предложи по-добра сделка, от тази с Дявола...

 

 

След излизането от омагьосания кръг, минаваш на ново геометрично ниво - забиваш се в любовен триъгълник...

 

 

- Скъпи, никой досега не ми е слагал толкова красива, светеща червена точка върху челото! - възкликна радостно индийката.
- Да, тази е лазерна... от прицела.

 

 

Това е, да си в анабол с лятото!
(Проект за реклама на зоб за лоши батки)

 

 

... Наложи вето върху изпълнението на съпружеските му задължения от други…

 

 

На сто процента съм сигурен, че едва около петдесет процента от работещите в частни фирми, през август дават към трийсет процента от себе си в работата...

 

 

СилиКОН с капаци...

 

 

Да живее! Да живее! Да живее... кой както може.

 

 

Никой не закача откачените.
Кирето, стая номер 5

 

 

Търпението е добродетел. Много е важна за рибаря, за снайпериста и при запек.

 

 

Скоро ще наричаме страната си депуТАТКОВИНА...

 

 

За да не изпиваме винаги горчивата чаша до дъно, вчера ни докараха цистерна...

 

 

Сигурен съм, че хората ще станат по-добри, когато останем само добрите хора...

 

 

Опитвам се да оставя пиенето, но още не съм попаднал на такова тайно и скришно място, където да не мога да го намеря пак.

 

 

Човекът се е отделил от маймуните, когато е спрял да общува с политици.

 

 

Онова, което не убива една жена от мъка, че не може да си го купи, я прави по-силна.

 

 

Моето правило номер едно в житейския волейбол: "Никогане отигравай ниски топки!"

 

 

Как разбирате кои жени са сладки, когато някои от тях дори не са хора?

 

 

Умереното количество твърд алкохол пречи на доброто настроение със своята липса...

 

 

В изречението има две умишлени печатни грешки: "И тя се омъжи не забавно за неговия подведен брат"...

 

 

Запътих се на лов, но се сетих, че нямам пушка. Хукнах на риболов, но съм забравил въдицата. Сега остава и по жени да тръгна...

 

 

Има хора, които непрекъснато се бият в гърдите, че знаят всичко за секса от първа ръка. Но обикновено използват и другата...

 

 

Растителен парадокс: Реалността е най-благодатната почва за отглеждане на илюзии...

 

 

 

... Според мен, Любовта е най-опасното и упорито хронично заболяване. Влезе ли вирусът ù веднъж в Теб, цял живот ще идва и ще изчезва и всеки път болестта ще започва ненадейно и ще продължава различно - с по-леки или по-тежки последици...
Кирето, доктор на любовните нЕуки

 

 

Отдалече всички хора ми изглеждат еднакво малки, а някои отблизо - незабележими...
Подпис: снайперист

 

 

Трагично е, когато нещата приключват комично...

 

 

Днес спечелих доста пари, без да си мръдна пръста. Този на спусъка...
Подпис: Банков обирджия

 

 

От първи септември цифровизация, а от 07.07 догодина - шифровизация...
Подпис: Дженко БонеФФ, Агент 0.007

 

 

По-добре да Те хванат в крачка, отколкото никога да не я направиш.

 

 

И лудостта, и престъплението имат нужда от освидетелстване...

 

 

 

Не е нужно вълкът да купува мълчанието на агнетата. Достатъчно е всеки път да изяжда онова, което се осмели да изблее...

 

 

 

Тя го изгони от къщи. Той се ядоса, излезе и запали колата. После дълго стоя и гледа пламъците отстрани....

 

 

 

Ако Късметът не чука на твоята врата, Ти го направи в неговото легло...

 

 

Ще се издигнем на съвършено нов етап в духовното си развитие, когато проумеем, че купуването и продаването на Души е престъпление...

 

 

Не знам кое ще преживеем по-трудно - зимата, или завръщането на тези политици след ваканцията им...

 

 

Човек е щастлив до мига, в който другите на разберат причината за това...

 

 

Търсим подходяща фирма за почистване на мръсно подсъзнание.

 

 

Това, че непрекъснато тероризирам черните си мисли, прави ли ме расист?

 

 

Кирето, 06.08 -11.08.2013 г., Бургас

 

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Вече си нямам профил във Фейса, затова си позволих да туитна няколко твой бисерчета, естествено под всяко си е твоето име. Виждам, че се ретуитват и харесват.
  • Дани,
    благодаря за добрите думи!
    Всички тези нещица си ги пускам като статуси във ФБ, а по-дългите като Бележки. Не се учудвай ако ги срещнеш там. Когато се съберат достатъчно, ги публикувам и тук, а често пъти, първо ги пускам тук и после другаде. Разбира се, те са мои, авторски неща, а относно това, дали някой упоменава името на автора,т.е. моето, когато ги споделя, си опира до неговата лична етична преценка.Хора разни, но идеята е, да нося добро настроение.
    Подготвям си ги за книжка, в която ще обобщя всичко, писано от мен досега.Дори съм си запазил индекс...
    P.S. По принцип, с малки изключения, които умишлено съм изтрил,защото не ги харесвам, тук е събран целият ми архив. Пиша само и единствено за удоволствие и изобщо не се вживявам в ролята на поет, или писател.
    Поздрави!
  • Силно впечатлена!!!
    Всеки ред ще бъде споделян някъде! Това е сигурно! Дано поне името ти пишат отдолу!
  • СърДимитри,
    просто красив спомен, братле, просто красив спомен и копнеж...
    Поздрави!
  • "Днес си мечтая да се топна в морето. От Любов...!"

    Феномен!!! Когато, един автор е лудо влюбен /в жена/ - винаги си проличава в творбите му!

    Кире, ти си ВЛЮБЕН!!! Ми, то в Бургас - освен да се влюбиш, друго какво да правиш!?!?!?
  • Хей,всеки път си харесвам доста неща!
  • Танче,
    пирони не ми останаха сестро!
    Поздрави!

    Злате,
    материалът им е с доказан произход от Долината на смеха
    Поздравче!

    Анита,
    понякога философията и хуморът вървят ръка за ръка в "индианска нишка". Така по-лесно стигат до умовете и сърцата на хората.
    Поздравче!

    ДонМакбъч,
    кефи се, брат, щом ти носи ведро настроение, добре дошъл си винаги! Важното е, да правим хората щастливи, доколкото можем!
    Поздрав и Наздраве!

    Бела,
    чест и почитания и за Теб! Твърдо съм решен да се боря с плевелите - сиреч илюзиите. Иначе, трябва покрай сухото, да изгоря и суровото.
    Поздрави!

    Жанет,
    Ти си търсачка на смешни дивотийки, затова Те уважавам.
    Ето ти поредната мрежа с миди, рови и търси бисерчета - твои са
    Поздравче!
  • Много красив бряг ( начало ) и... после се гмурнах. На дъното си намерих скъпоценности
    "...Любовта е универсалният код за общуване между всички същества във Вселената и Тя е единственият път към Светлината..." О, йе
  • Несравним. Голям. Страшен. По шестобалната скала - 666! Поздрав, братле, направи ми деня. Хубаво е да знам, че живеят и творят толкова талантливи хора!
  • Заложил си повече на философията отколкото на краткото застрелващо остроумие. Хареса ми и това.
  • Този наш живот - шарен и индивидуален... Дъски, дъски, ама мъдри!
  • Този път си поплаках- от кеф! На това за Умът... Стана ми толкова мило да видя, да почувствам онова, в което вярвам казано от теб. И видях какво си ми написал в коментарното поле- и в твоето, и в моето. Кире, Благодаря ти! Сърдечни поздрави и пожелание за Здраве!*
  • Кире, Киреее, къде ги чукаш, къде се пукат... дъските! Страхотни!
Предложения
: ??:??